she might be not as "famous" as Sylvia Ma, but Kabee is no stranger to the DSLR crowd
i gue ...
roadwarrior 發表於 2012-2-19 22:36



   我都係近排先見到佢, 以為最近先紅
   我都估佢好細個, 不過佢自已講, 已經係公司幫佢接JOB, 最少都應該18

TOP

回復 10# chiushing01


    今晚先再出多的啦.. 尋日學你既講法推大個對比感覺好似好左好多, 今晚想試多幾次先出.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 13# roadwarrior


    師兄既然對KABEE有研究, 我便為你出POST

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 14# chiushing01


    yeah! 等到你出手.!!! good news!!

TOP

同番呢個POST 加番相就算了.

TOP

回復 17# uwojulian


    4,5真係好靚啊! 感覺出哂黎 (學人講吓感覺先)

TOP

本帖最後由 人中之龍 於 2012-2-22 09:54 編輯

我perfer #3多D
background再做好D就更正

TOP

Kabee 有做過TVB GA...@@

TOP