kumera 當前離線
產品男
進階會員
C兄好有錢哦... 大家都係G3... 你功力勁好多..D鏡都貴好多 我係小魚兒 發表於 2011-8-27 20:57
TOP
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
其實好多都唔係我自己的, 支om手動同支7-14都係借人 除左支天涯奶(因為m43既兩支天涯鏡我都覺得唔合格 ... kumera 發表於 2011-8-27 21:14
7-14/9-18 2枝都勁貴..我得枝20MM F1.7...一定影唔到依D令影 我係小魚兒 發表於 2011-8-27 21:21
20餅其實幾好用架喎, 可景可人像 我係一路同呢支鏡冇乜緣所以先冇買 (最初響佢同14餅之間揀左14餅, 到用左 ... kumera 發表於 2011-8-27 21:28
你用O記機影GA? 模型效果? 同埋你有25奶? 我係小魚兒 發表於 2011-8-27 21:31
唔係呀, 用G2影的 (淨係睇D色咁鬼淡都應該知唔會係om) 4/3 0個支25奶我大哥有我自己好少用 m25奶就.. ... kumera 發表於 2011-8-27 21:32
你都幾多鏡..真好...羨慕死人.... 但用4/3 冇AF GA WO 我係小魚兒 發表於 2011-8-27 21:34
其實我都係一支一支儲番來 不過起碼我夠膽講我每支買番來既鏡 買之前都有諗過度過自己有冇需要, 買之後都 ... kumera 發表於 2011-8-27 21:57
Mugen_C 當前離線
無 限 米 田 共