本帖最後由 kumera 於 2011-8-27 21:19 編輯
C兄好有錢哦...
大家都係G3... 你功力勁好多..D鏡都貴好多
我係小魚兒 發表於 2011-8-27 20:57

其實好多都唔係我自己的, 支om手動同支7-14都係借人
除左支天涯奶(因為m43既兩支天涯鏡我都覺得唔合格)之外, 其實我手上冇一支鏡係過5K

鏡靚就真既, 我功力就絕對唔勁

TOP

其實好多都唔係我自己的, 支om手動同支7-14都係借人
除左支天涯奶(因為m43既兩支天涯鏡我都覺得唔合格 ...
kumera 發表於 2011-8-27 21:14



    7-14/9-18 2枝都勁貴..我得枝20MM F1.7...一定影唔到依D令影

TOP

7-14/9-18 2枝都勁貴..我得枝20MM F1.7...一定影唔到依D令影
我係小魚兒 發表於 2011-8-27 21:21

20餅其實幾好用架喎, 可景可人像
我係一路同呢支鏡冇乜緣所以先冇買
(最初響佢同14餅之間揀左14餅, 到用左一排, 覺得14餅畫質唔得既時候, 想買番但m25奶又發佈了)

當然, 唔會expect用20餅影到一D好勁透視既相
但其實我敢講20餅既畫質響pana m43鏡入面排到頭三位

下面係唯一一次用20餅影既相, 問人借去台灣用既:









TOP

20餅其實幾好用架喎, 可景可人像
我係一路同呢支鏡冇乜緣所以先冇買
(最初響佢同14餅之間揀左14餅, 到用左 ...
kumera 發表於 2011-8-27 21:28



    你用O記機影GA? 模型效果?
同埋你有25奶?

TOP

你用O記機影GA? 模型效果?
同埋你有25奶?
我係小魚兒 發表於 2011-8-27 21:31

唔係呀, 用G2影的
(淨係睇D色咁鬼淡都應該知唔會係om)

4/3 0個支25奶我大哥有我自己好少用
m25奶就...我等緊政府幫我買

TOP

唔係呀, 用G2影的
(淨係睇D色咁鬼淡都應該知唔會係om)

4/3 0個支25奶我大哥有我自己好少用
m25奶就.. ...
kumera 發表於 2011-8-27 21:32



    你都幾多鏡..真好...羨慕死人....
但用4/3 冇AF GA WO

TOP

你都幾多鏡..真好...羨慕死人....
但用4/3 冇AF GA WO
我係小魚兒 發表於 2011-8-27 21:34

pana 四支4/3鏡
25奶同天涯奶係有正常AF速度的
大奶會係咁拉風箱, 細奶未試過唔知

om既43鏡響pana機上面就多數冇AF or有都係咁拉風箱

TOP

你都幾多鏡..真好...羨慕死人....
但用4/3 冇AF GA WO
我係小魚兒 發表於 2011-8-27 21:34

其實我都係一支一支儲番來
不過起碼我夠膽講我每支買番來既鏡
買之前都有諗過度過自己有冇需要, 買之後都玩慣玩熟

基本上我冇一支鏡係好似D人成日講, "長放防潮箱"既

TOP

其實我都係一支一支儲番來
不過起碼我夠膽講我每支買番來既鏡
買之前都有諗過度過自己有冇需要, 買之後都 ...
kumera 發表於 2011-8-27 21:57



    我用來用去都係得20MM F1.7...枝14-45 買左返來冇咩點用=3=

TOP

so vivid!

TOP