WOW其實有柣機會睇到呢d賽事都覺得正,
何況入去影埋相~
Shnicky 發表於 6-6-2011 03:01 PM


宜家部500D真係...嘻嘻... 好難影好想買返部7D呀


話時話, 支持吓香港車手啦~ 距宜家去左新加坡, Formula Drift Asia
香港的驕傲~ Charles Ng (伍家麒)

TOP

D相正到以為自己睇緊GT個opening!
真係好正!!

TOP

ching咩config?

TOP

ching咩config?
YUIaurio 發表於 6-6-2011 08:50 PM


500D + 70-200 f4l usm + 28-135 usm

TOP

又多幾張~





TOP

500D + 70-200 f4l usm + 28-135 usm
micheal 發表於 2011-6-6 22:57


ching功力好深厚

TOP

ching功力好深厚
YUIaurio 發表於 8-6-2011 06:42 AM


咩功力?

TOP

新手試貼呢句真係博打
reXxx 發表於 2011-6-6 01:14


係囉,Pan 鏡 Pan 得咁好都話新手?

TOP

係囉,Pan 鏡 Pan 得咁好都話新手?
sing0815 發表於 8-6-2011 12:28 PM


師兄過獎啦....呢個系我第三次玩pan車渣

TOP


micheal 發表於 2011-6-6 13:59

我的最愛:Ford Mustang。
不過車手(突然忘了他的名字)的姿勢實在比賽車更吸引。

TOP