wm 淪落到咁都唔接受現實....槍手就係槍手

TOP

連wm 自己都推翻自己6.5
重可以有人係到護主

TOP

本帖最後由 Puff 於 2011-2-13 17:15 編輯
連wm 自己都推翻自己6.5
重可以有人係到護主
andyoooooobun 發表於 2011-2-13 16:59

咁你想挑起戰火?用 D 咁既詞語。
Windows Mobile 係脫時代既垃圾,無錯架,所以先要推翻。

無既,只係最近睇好多 Chinese Forums 有少少感到心情郁悶。
一堆人講野得個 Point 但無餡然後又勁串勁激進咁,然後多數又筆戰收場。
再唔係就眼大睇過頭,人地單 News 講緊 Low-power 16 核心 For Server Market,
下面就講民用市場 6 核心未普及,話單新聞個主角白痴。

係咪應該要感慨下呢?HKEPC 算係好既果一堆了。

TOP

我 quote 既 source 全部都有註明資料來源, 有憑有據.

做乜咁多淡友忽然做左股票經紀, 淨係識睇股 ...
Phil_123 發表於 2011-2-13 16:43



咁大大你會幾時入貨?  因為我重想short 多D。等緊D rating agency downgrade

TOP

samsung 因為wm 有名氣?
因為i9k 似d wo

不如諗下點解佢地跳曬槽la
andyoooooobun 發表於 2011-2-13 16:56



    Samsung 同埋 HTC 多元發展, 繼續都有出 Windows Phone 喎

TOP

咁大大你會幾時入貨?  因為我重想short 多D。等緊D rating agency downgrade
Marshall 發表於 2011-2-13 18:08



    引用黎智英, 玩投資, 贏錢又開心到訓唔著, 輸錢又擔心到訓唔著, 幾時先有得訓?

從用家, 最終消費者角度出發去睇野既人, 都讚今次合作係好事.
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1564811

(當然陰謀論人仕可以話佢地全部都係請返黎既槍手既...)

TOP

有熟客有法子. 但WINDOWS真的好好?

TOP

佢地唔靠 WM 去打江山, 佢地依家出既機會有今日既名氣同地位?
Phil_123 發表於 2011-2-13 16:25


HTC 算係咁架啦
跳槽前都出部wm 最神機體HD2
而家HD2仲要係萬能key
要android 有2.3.2
要wp7問ms拎 hd7 activation code 就可以玩晒wp7 key function

唔少wp7 userbase都係hd2 個度黎(hd2以前好賣, android用到又有人留機, wp7又唔錢)

TOP

HTC 算係咁架啦
跳槽前都出部wm 最神機體HD2
而家HD2仲要係萬能key
要android 有2.3.2
要wp7問ms拎 hd7 a ...
Cloak 發表於 2011-2-13 18:43



    HTC 冇跳槽, 不過要跟足 Microsoft 硬件要求出 WP7 機, Android 冇呢個限制, 所以先出現 Android 新機多過 WP7 既情況.

TOP

本帖最後由 Marshall 於 2011-2-13 20:36 編輯

回復 86# Phil_123


  如果瞓唔着,個position 就錯左啦(size/direction/or investment choice)

不過我就由dec10 一路short 到而家

TOP