環顧全球,僅餘小數獨裁/專制政體,內部嘅人民需要讚美政府丶表揚政府功績。其餘民主/自由/開明嘅國家, ...
BeeBeeSea 發表於 2021-12-28 19:58 
單講防疫我唔覺得政府做得唔啱, 所以我樂意配合
如果你話唔方便, 唔肯配合, 見到安心出行既地方就一定唔入, 咁我尊重你既決定
又或者政策擾民, 我唔會講咩
我駁緊既係, 話安心出行令到香港大監獄, 埴紙仔可以亂填
又或者一句唔 like 政府, 就特登對著幹, 推咩政策都死
咁講啦, 有幾唔鍾意政府, 都唔係所有事都搞對抗既, 大家都有利既無必要為反而反
況且批評係好容易, 鬧完政府件事就解決左? 就好似 covid 咁鬧完就會唔見左? 即刻回復正常生活?
最終咪又係要防疫, 全球疫情唔完, 香港都唔會好得去邊
今日0確診, 唔係代表聽日就黎個大爆發, 就係因為走漏一左個案
仲有意見有兩面, 我唔覺得只有反政府就係絕對正確, 咩都要反先叫做有主見
反對同主見兩者係完全無關係, 人反我又反, 唔通咁就叫有主見? 咁辨論比賽做正方咪一定輸? |