提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 BeeBeeSea 於 2021-12-28 20:00 編輯
回就一定會回, 只係想唔想, 同有無時間者
說服唔到你, 就明知, 只係唔想歪理當道理, 結果又真係有人信咁者

洗太平地? 你話呢, 政府真係無做野?
市民自律就可以成事? 強檢無警察在場, 你估D市民係咪會自律做檢測?
大家一齊夾錢買疫苗? 定等富豪幫手買?
rabbit82047 發表於 2021-12-28 19:14


環顧全球,僅餘小數獨裁/專制政體,內部嘅人民需要讚美政府丶表揚政府功績。其餘民主/自由/開明嘅國家,國民懶得做了,唔滿意批評政府則常有之。幫政府說話的,僅剩內閣成員或執政黨黨員。

你作為小市民,政府前政府後,唔覺唔合身份嗎?或是如同先前 Ching 咁講,早已做好順民/韮菜嘅準備?免費疫苗,真的免費嗎?可能你本人或家人通通唔使交稅,先會覺得免費。一個政府嘅財政來自人民納稅,唔喺天下掉下來,政府嘅錢都喺人民嘅錢,咁顯淺道理,明唔明?

TOP

算把啦!去問醫管局啦
驚你唔識 發表於 2021-12-28 17:25


官府數字係219人死亡噃。
https://www.coronavirus.gov.hk/c ... _COVID-19_Situation

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

啱呀! 可能多啲添 !!話
不過全部係打完針死同面癱 ! 乜你地個官府無話你知咩?
咁 ...
驚你唔識 發表於 2021-12-28 21:41


係你自己開始講無人死,咁快就自打嘴巴。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 高登阿伯 於 2021-12-28 22:08 編輯
唔該睇清楚啦我係話因為武漢肺炎死係0 人
打針出事死或面癱係百幾二百人
唔該你睇清楚先啦 ( #20)
...
驚你唔識 發表於 2021-12-28 21:50


"因為武漢肺炎香港死咗幾多人?0人"

呢句係你自己講㗎。
capture.jpg

TOP

我唔知家人做漏了甚麼,
只有我一個apps有港康碼系統

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

環顧全球,僅餘小數獨裁/專制政體,內部嘅人民需要讚美政府丶表揚政府功績。其餘民主/自由/開明嘅國家, ...
BeeBeeSea 發表於 2021-12-28 19:58



    單講防疫我唔覺得政府做得唔啱, 所以我樂意配合
如果你話唔方便, 唔肯配合, 見到安心出行既地方就一定唔入, 咁我尊重你既決定
又或者政策擾民, 我唔會講咩

我駁緊既係, 話安心出行令到香港大監獄, 埴紙仔可以亂填
又或者一句唔 like 政府, 就特登對著幹, 推咩政策都死

咁講啦, 有幾唔鍾意政府, 都唔係所有事都搞對抗既, 大家都有利既無必要為反而反
況且批評係好容易, 鬧完政府件事就解決左? 就好似 covid 咁鬧完就會唔見左? 即刻回復正常生活?
最終咪又係要防疫, 全球疫情唔完, 香港都唔會好得去邊
今日0確診, 唔係代表聽日就黎個大爆發, 就係因為走漏一左個案

仲有意見有兩面, 我唔覺得只有反政府就係絕對正確, 咩都要反先叫做有主見
反對同主見兩者係完全無關係, 人反我又反, 唔通咁就叫有主見? 咁辨論比賽做正方咪一定輸?

TOP