似乎華爲的芯片會在美國生產     

【前魅族科技高級副總裁李楠在微博上發表了自己的觀點:
實際上這次 ...
lotus123 發表於 2020-5-16 11:53



    佢會唔會天真左D?

TOP

不關huawei事
美國商務部琴晚宣布禁止任何人使用任何美國技術同產品向huawei同附屬公司代工
即系將限制的美 ...
skywalker167 發表於 2020-5-16 16:18

不是禁止 是需要申請許可(有=冇)

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇番番美國5nm生產 只係佔一小部分
80%以上5nm 3nm都係台灣生產?
我覺得佢設廠去美國只係應付暫時嘅禁售
實 ...
ricky1992 發表於 2020-5-16 15:32

綜合不同消息 美國新5nm 生產線 係想將軍工用的FPGA Chip 在美國生產

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

可能大選之後先有最終決定   

TOP

佢會唔會天真左D?
沙盒A 發表於 2020-5-17 01:17

都未落實細節,最差的情況係攬炒,等佢計掂條數,先會知雷聲同雨點會唔會成比例

【環球時報報道,如果美國對華為進一步「卡脖子」,中方將予以強力反擊,包括將美國有關企業納入「不可靠實體清單」,依法依規對高通、思科、蘋果等美國企業進行限制或調查、暫停採購波音飛機等。】
https://www.881903.com/Page/ZH-T ... 73&csid=261_341

TOP

【台積電 15 日上午宣布將在美國亞利桑那州興建且營運一座先進晶圓廠,將採用 5 奈米製程,預計 2021 年動工,2024 年量產

劉佩真點出,台積電釋出的訊息有 3 點值得留意,一是台積電今年第 2 季要量產 5 奈米,乍看之下,拿出最先進製程到美國投資,似乎很有誠意,但到了 2024 年,台灣應該已經發展到 2 奈米,「台灣還是保有籌碼」。

其次,台積電在美國 9 年的資本支出規模約 120 億美元,但在台灣,一年資本支出規模約 150 億至 160 億美元,差距相當顯著。

第三,亞利桑那州的新廠規劃月產能為 2 萬片晶圓,但台積電到今年底,在台灣的 5 奈米月產能可達 8 萬片,明年還有機會加大,「不論資本支出還是產能,都遠不如台灣」。】
https://technews.tw/2020/05/16/keypoints-of-tsmc-go-to-usa/

TOP

好呀,支支想攻台既主因之一就係台積電,冇了,YEAH YEAH YEAH

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 49# goldman11

咁大陸的確係掌握唔到最先進製程 要靠台積電
另外原料之類好多都係日 韓 美國果道生產或者用佢地技術
一封你就企左係道

TOP