本帖最後由 掃馬想機 於 2022-2-6 19:58 編輯
回覆  掃馬想機


因為中國實際係勸緊美國放棄對抗, 只係美國俾抗中情緒綁架左, 一路走死自己條路
rabbit82047 發表於 2022-2-6 17:27


唔知點解睇完笑左,最簡單啦,加大IPHONE銷售稅,或者增加TSMC入口關稅,等D人用超貴既IPHONE,

咁迫D人咪可以用28NM既中芯華為手機羅, 中芯可以整到28NM cpu既,(不過前提係日本同美國仲可以繼續出口FAB材料俾中國)

咁大陸加大芯片業既扶持,禁止中國人用外國科技產品,

咪可以令到美國死路一條羅~

如其怨美國發明既科技產品,不如由今日起,禁止用所有美國產品,支持國產科技,先至係最實際

唔知點解我講完自己都笑左

做人有自信係好,但無自知之明,就變左自大同自欺欺人

TOP

本帖最後由 掃馬想機 於 2022-2-6 19:57 編輯

講你知啊,BOE京東方MON,以前係蝕錢架,差D破產,

後尾政府係咁補貼,加上又挖左韓國既技師過去,又加上日本既蒸鍍設備,

BOE今日先至成功,

如果要中國芯片業成功,起碼係行BOE條路先,

不過,都係要靠外國D設備

中國芯片業成功,最大機會要睇下華為/中芯/紫光....

你睇下而家咩情況

TOP

回覆 31# 掃馬想機


    你要知道晶片生產唔係只有美國技術就可以單獨生產到, 過程中會用到唔同既技術
中間亦會有好多既交換授權, 涉及唔同國家既技術, 當中一樣有包括中國方面既技術

我講過一刀切禁令係愚蠢既, 無益亦都無意義
你可以參考下日本限制對南韓既光刻膠出口, 依家係點?
南韓生產既光刻膠即使唔及日本, 但都可以減輕日本限制政策既影響, 結果就只係日本降低左市佔

美國一系列制裁只會有短期影響, 佢既技術唔俾出口到中國, 咁佢既廠商就會損失中國市場, 就係咁簡單
中國唔需要同美國玩自殘, 佢要禁係佢自己既事, 反正中國控制唔到
既然禁止係已知事實, 中國就只需要刻服呢個問題, 因為中國市場唔會因為禁令就變細左
呢個唔係自唔自信, 而係一定要咁做, 既然條路已經清楚, 就無咩好擔心

仲有晶片唔係只有最先進制程 , 28nm 都一樣有好大需求

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 掃馬想機 於 2022-2-7 15:10 編輯
回覆  掃馬想機


    你要知道晶片生產唔係只有美國技術就可以單獨生產到, 過程中會用到唔同既技術
中間 ...
rabbit82047 發表於 2022-2-7 13:54

半導體唔係全部靠美國,係大部份都係靠美國

除左生產chips既fab,仲有design chips主要係靠美國公司,

南韓當然可以唔靠日本半導體材料,但日本既價錢同質量一定係好過南韓自身,

你估人地傻,人地唔買又平又靚日本材料用返國產?!

日本禁運先會用返自己國產,

你睇下三星良率同功耗就知乜事 ,做係可以做出黎,但最終都要市場化......要消費者買單,

講咁多無用啦,其實要支持大陸半導體,你可以買龍芯PC,華為OS 電腦......

係最直接同簡單既行動同支持

如同我當年支持華為,第一部smart phone就係買華為IDEOS(華為第一部smart phone)(可能你當時仲用緊IPHONE, Samsung/HTC手機


你估我黃,其實我係藍

TOP

本帖最後由 掃馬想機 於 2022-2-7 15:16 編輯

https://www.officemate.cn/product-600640.html

https://item.jd.com/100027050214.html

國產龍芯PC開賣啦,快D做第一個評論啦~~~

TOP

本帖最後由 rabbit82047 於 2022-2-7 15:41 編輯

回覆 35# 掃馬想機


    你唔洗咁大隻字喎, 我依家用緊 AMD, NV, 高通, 金援緊美國 好有問題?

唔好諗野諗得咁挾窄, 我一樣有中國品牌電視, 有用過小米既手機同智能家居產品
點算我都唔知我係咩人, 兩面人?

產品有千百種, 小米產品入面一樣有外國晶片, iPhone 一樣有中國供應既晶片

---
基本上, 要靠愛國情緒先賣得出既產品, 最終失敗既機會好高
中國廠商自己既競爭力始終要佢地自己解決, 靠愛國情緒係解決唔到問題, 消費者自己會有選擇
所以你都唔洗講咩身體好誠實

有一點唔同既係, 中國市場可以俾呢D廠商有一定緩衝區同成長空間, 至於成唔成功就係廠商自己既事
反正我態度係樂觀既, 因為中國唔係今日先俾歐美禁高科技產品, 都已經禁左幾十年
但係太空站, 北斗都飛左上太空, 實際運行緊
晶片製造大概就係依家需要突破既領域

TOP

唔知點解睇完笑左,最簡單啦,加大IPHONE銷售稅,或者增加TSMC入口關稅,等D人用超貴既IPHONE,

咁迫D人咪可 ...
掃馬想機 發表於 2022-2-6 19:43



確實,作為主動定義對方為邪惡的一方
美國確實好應該立刻停止從中國進口一切產品
現在那逆差真真的
國際上明明一堆替代品
何必單單打壓中國的高科技產品

TOP

回覆 38# 一隻人


    "美國確實好應該立刻停止從中國進口一切產品" > if they really do so then Chinese companies will be like "oh we are in deep shxt"

TOP

回覆  一隻人


    "美國確實好應該立刻停止從中國進口一切產品" > if they really do so then Chinese c ...
alanh999 發表於 2022-2-7 19:31


本身就是要打痛中國
這情況下還替中國公司考慮?
怎麼總覺得怪怪的
痛就對了
你說中國乞些進口芯片軟件這些無可替代品還有點道理可講
作為主動宣稱要破壞合作方
無人機這些少數產品跟中國學軟骨頭還情有可原
但那些非無可替代產品有必要比中國更犯賤嗎?
真是日常精分
每天叫着屎臭
隔壁就有西瓜
卻要大把大把的吃屎

TOP