其實之前都有講過, 呢類爛尾會慢慢浮面
關鍵就睇有無中央統籌, 搵專家專責做整合, 然後沈澱一排先會有結果
...
rabbit82047 發表於 2021-5-30 21:34



  比黃絲呢類貪錢自私不愛國既人掌管, 唔爛尾至奇, 世上無論邊度都有好多黃人, 美國醒目在非體制, 而係搶搶埋埋專利, 唔使自己做, 米唔使爛尾囉, 不過未來d專利仲會唔會比美國搶? 美國仲想搶台積電, 3星, 華為d專利添, 放長雙眼睇囉

TOP

其實華為已經投資巨額比3星開發左條無美國專利既5nm生產線, 第1批生產既cpu係黎緊部p50既9000L, 果頭台積電就奶美加入美國半導體聯盟, 睇美國幾時偷搶完台積電把啦

中國芯片制程一早講左落後人10年, 正如美國基建夠落後中國20年啦, 所以無咩好講, 大家有幾多料心知肚明, 不過睇好華為同3星合作囉

TOP

本帖最後由 rabbit82047 於 2021-5-31 18:40 編輯

回覆 32# minibanana


    其實心水清既, 都睇到三星係一樣要過去美國"投資"
睇睇菅義偉要搞奧運, 但美國一支疫苗都唔俾日本, 只係默許日本排核污染水
但呢邊文在寅帶埋幾個大財團高層去一次美國, 突然就變左疫苗夥伴, 當中唔洗諗都知有交換

南韓, 日本, 台灣一定註定係俾美國食住
南韓軍隊無作戰指揮權, 日本無宣戰權, 另外美日安保條約係凌駕於日本憲法 (有興趣可以搵下砂川事件既資料, 你就知美日安保點解咁至高無上)
至於台灣, 就無眼睇, 明面無任何實際條約約束 (有無秘密條約就唔知啦), 但就認左美國做阿爸

同三星搞無美國專利生產線可以, 但最終都係要睇國內搞唔搞得起, 同要幾耐

TOP

回覆  minibanana


    其實心水清既, 都睇到三星係一樣要過去美國"投資"
睇睇菅義偉要搞奧運, 但美國一 ...
rabbit82047 發表於 2021-5-31 18:32



所以美軍有特權, 每年有7000美軍係韓國犯案, 全部返美國審, 只有3單定罪, 所以韓國先拍左寄生虫同白頭山黎諷刺美國極權

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  minibanana


    其實心水清既, 都睇到三星係一樣要過去美國"投資"
睇睇菅義偉要搞奧運, 但美國一 ...
rabbit82047 發表於 2021-5-31 18:32


"美國一支疫苗都唔俾日本"?咁日本人打嘅BNT同Moderna邊度來?

TOP

回覆 36# 高登阿伯


    日本要追加訂單滿足全民接種, 而且七月就係奧運, 目標一定係六月付運, 或者確保到有足夠既量
日本依家既疫苗只有幾十萬, 當你有幾百萬都好, 根本唔夠全民接種,
可惜會面之後既聯合聲明無提疫苗, 只係拉左日本落水硬提台海
從聲明單方面滿足美國, 好明顯日本呢次訪美係完全失敗

唔同南韓, 南韓今次訪美, 利用幾大財政部既投資換左自行生產疫苗, 全民接種就基本無問題

TOP

回覆 36# 高登阿伯
睇下香港子宮黨啲成員背景就知中酸部開水喉出多咗$0.5嚟香港洗板出假資訊企圖好似圈養圈內咁帶風向,質素係咁上下啦,以為全世界同佢地一樣係資訊圈養豬,自己圈內都圈唔住何況圈外?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 35# 230373518
偷/搶唔到歐美啲嘢咪打算「武統」台灣搶tsmc囉,台灣軍力弱又冇核武易搶啲嘛,歐美印俄都有核武自稱故有嗰啲俄羅斯地唔知點解又唔去「武統」下又唔放狗去吠下俄羅斯強烈要求中共立即向俄羅斯侵佔緊嘅中國故有領土進行「武統」

TOP