好彩今年被佢第一次昆就轉左用SB者.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

真係已經對AMD無希望了
所以我都唔會失望

TOP

推土機遲D要推ivy橋

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 31# tofuon

don't mind, 佢有冇呃人都冇所謂啦, 相信好一排都唔會換機住

TOP

甘姐係九月有實際性能睇la

TOP

dom姐, 又唔系甘躁, 雖然我都系AMD迷, 但系我都唔會有錢玩(學生, 我都知道dom姐一定有錢買bulldozer), 不過一直delay, 我都覺得好大問題, 有好多人都系話粒U個software bug得好勁, 看來有排等, 不過研發另外一條line重好

TOP

我都講左啦,amd FAB產能係死症,

我都係amd死忠黎,

今次都唔幫amd啦~~

:sleepy::sleepy:

TOP

我都講左幾萬次,

效能係次要,一定要攻主流市場,食左頭一水先,

遲下改0.5個架構都好,咁就細水長流,

唉,依D道理,做上黎真係咁難?!

TOP