乜野年代呀! 中國已不須抄人的垃圾技術 已進入領先世界既時代了 !  未來更有號稱六代火龍即殲-28 服役 中國已可領先老美一代機了 !    

TOP

原來HKPEC仲有咁多文盲, 怪唔知尾角咁驚祖國

TOP

乜野年代呀! 中國已不須抄人的垃圾技術 已進入領先世界既時代了 !  未來更有號稱六代火龍即殲-28 服役 中國 ...
六代火龍 發表於 2022-5-29 18:35



    紅裏透黑

TOP

中國絕大部分飛機同直升機
都是外國飛機的仿製品
而且是曾經有過某些技術轉移或者合作生產
中國曾經取得過 ...
skywalker167 發表於 2022-5-29 17:52



    慢慢查, 仿製又好, 咩都好, 反正已經飛左上天, 最近運20B型已經換左渦扇20
順便查埋火星車, 月球車, 天宮 係咪都係仿製

TOP

慢慢查, 仿製又好, 咩都好, 反正已經飛左上天, 最近運20B型已經換左渦扇20
順便查埋火星車, 月球車, ...
rabbit82047 發表於 2022-5-29 22:19



   What goes Up must come down.

TOP

本帖最後由 tymlyy 於 2022-5-30 07:50 編輯

11.jpg 33.jpg 22.jpg

唔好係成日話仿製咁難聽.....  應該係話參(抄)考姐!!!!  只要司機係中國人,阿爺話係國產就國產

TOP

本帖最後由 tymlyy 於 2022-5-30 08:11 編輯

11.jpg 22.jpg
比多個重要參考既基建大家睇,  西門子的零件+參考性外殼設計+中國司機, 絕對係國產。
所以同人講唔好話中國組裝iphone ,應該係國產iphone,  

支持國產

TOP

What goes Up must come down.
alanh999 發表於 2022-5-30 06:26


飛得起,當然可以落
如果你話中國一味靠抄,咁你可以放心都得 c919 最終都會進入國際市場
其他公司如果覺得商飛侵犯左佢既專利,大可以發起訴訟,唔係中國告都可以係出口目的地告
再再再提下,美國禁制出售發動機俾商飛,仍然係生效,只不過係唔執行,點解唔執行就你諗你

TOP

本帖最後由 六代火龍 於 2022-5-30 10:04 編輯

C919 好快會轉晒用CJ1000A 國產引擎 唔使睇老美醜陋面色   

TOP

C919六成国產


個殼計五成?
nelsonlee130 發表於 2022-5-28 14:02


用重量計好合理

TOP