Dcup 當前離線
進階會員
其實主力芯片研究既人才係極少, 美國都係靠挖角挖黎挖去果幾個人, 加上美國早年透過華爾街搞冧D科技公司 ... minibanana 發表於 2022-1-14 14:13
TOP
minibanana 當前離線
Ryzen 1年就做得出?佢就唔洗做CPU啦 講出黎都唔對牙,個神入入AMD時Ryzen己經有曬型了 ... Dcup 發表於 2022-1-15 17:05
XML 當前離線
比個議題你 個產品靠團隊已經研發左99%, 但一直都無進展, 後尾有個人加入完成左最後1%, 產品推出 咁團隊 ... minibanana 發表於 2022-1-20 14:51
呢個係唔係大陸好興果個講法 "小米一直在幕後推進" XML 發表於 2022-1-20 14:56
allen05073003 當前離線
Apple Silicon遲過晒佢地起步,但現在已經去到前列水平 via HKEPC Reader for Android m92fshing 發表於 2022-1-14 14:59
Casper_HK 當前離線
中級會員
666 當前離線
chue 當前離線
特級會員
aeolian2009 當前離線
http://3.bp.blogspot.com/_2s7-