無帶電話唔洗返工 出街

TOP

本帖最後由 tymlyy 於 2020-11-23 21:46 編輯

電話壞左 坐唔到巴士地鐵 返工 出街  可以安心隔離. 防疫~

TOP

本帖最後由 minibanana 於 2020-11-23 21:48 編輯

早就應該要用,依家老蘭都用緊,只不過係手抄筆記咁鬼落後
當然仲有班反對既人想食疫情既人血饅頭啦
唔好借老人家過橋,老人家都可以用返老蘭套舊方式手抄紀錄,大家都知個app目的只係追蹤源頭,只有播毒者先會驚比人追蹤到

TOP

早就應該要用,依家老蘭都用緊,只不過係手抄筆記咁鬼落後
當然仲有班反對既人想食疫情既人血饅頭啦
唔好借 ...
minibanana 發表於 2020-11-23 21:46



    一個google map己經搞掂

你要人掃QR仲九萬幾個權限?

自己又唔查得翻記錄,你同我講有用?

TOP

辦法總比問題多
例如大陸一樣有老人家
所以他們的做法是為這類人群出了紙質健康碼
怎麼說呢
現在香港的 ...
一隻人 發表於 2020-11-23 08:59



    封關未?

TOP

安卓v4.1或以上或iOS 10或以上才可安裝,不少人仍用舊版本OS。

via HKEPC Reader for Android ...
daemongmong 發表於 2020-11-23 18:14


我囉翻部WP黎用,我ok架

本來仲會去下去買野,家下我日日Amazon囉

TOP

本帖最後由 tymlyy 於 2020-11-23 23:46 編輯

回覆 24# Dcup

最正既係...望到D公園阿伯大叔阿姐... 連口罩都唔願帶,   宜家叫佢地去每個地方 ,交通都手抄登記  新式 激將法?

耶...宜家唔係限聚令  跳舞果班人係? 酒樓跳舞阿叔阿姐係?    追源頭? 源頭唔係政府一直有公佈外來輸入? 封關未?

TOP

這個 apps 跟本唔 work,現在兩個抗疫最大的問題係
1. 政府唔封關
2.某些市民唔自律,國慶酒會唔帶口罩、台慶唔帶口罩、叫雞唔帶口罩、跳舞唔帶口罩。

但這個 apps 要成功,重點係自律,即係叫雞前要掃瞄 qr code (先假設有得掃),留低記錄,記錄曾經何時何刻係何處叫雞,方便政府翻查。你真係信會有人咁做?
有應該真係work,但我唔信囉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP