Cloak 當前離線
進階會員
原帖由 TELAMON 於 2009-1-3 22:29 發表 XFX應該會用返黑色PCB掛 相信XFX既ATI產品賣街後.... ATI既市場佔有率會更高... 話曬XFX一直都做得唔差
TOP
skk_AiO 當前離線
SINGAPORE GIRL
Sacred 當前離線
lung510 當前離線
kitman2804 當前離線
中級會員