提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

abit 跟本o係個市場度佔唔到一席位
高又唔夠asus/giga高
平又唔夠ecs/foxconn平
加上知名度又唔高
只可以講句rip...

TOP

我塊nf7s仲依然安好

TOP

原帖由 cheapman 於 2008-12-18 22:55 發表
我塊nf7s仲依然安好

我的nf7s依然運作暢順

TOP

Asus & gigabyte強大了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果唔係當年山寨廠電容件事...
A-bit 憑功能,質素相信而家可以升到五大廠之一

TOP

唔係麻........又一間

TOP

以後大家要捱貴板

TOP

我塊NF-7已經收埋左, 無用又唔捨得掉

TOP