曾經用過1段時間 IE 3.0 好好用.
akiro 發表於 2023-5-4 22:19



啲ie鼠淘記二手都百幾蚊隻
號稱gaming用
連殼都有得換

M$家陣出埋晒啲細鼠摺鼠肥厚鼠
都唔識睇吓個市場
純粹設計佬自high完算鬼數

TOP

掛SURFACE名賣渣,佢d硬件唔係賣得少
Dcup 發表於 2023-5-5 00:20



    應該唔係, 滑鼠, KB, CAM 應該全停, 除左 Surface 相關既配件

TOP

回覆 11# ckyuen2


真, 唔係唔想支持, 係揀唔落手

TOP

應該唔係, 滑鼠, KB, CAM 應該全停, 除左 Surface 相關既配件
rabbit82047 發表於 2023-5-5 09:20



    Surface名都有出keyboard mouse仲有cam

唔停既,自然會擺埋過去

Surface又唔係轉for 一定要surface平板/notebook用的

黎個brand本身只係MS高級牌子,即係吊高黎賣

TOP

太貴,勁貴,超級貴。

TOP

二十多年前買了一支 (USD 100 +tax),沒啥用

yFvlkh6.jpg

TOP

可惜

TOP