國產化可期...
lays 發表於 2022-2-1 18:33

粒display又係台積電
手機以為用華為自煮燃發麒麟好威威結果原來又係台積電

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

幾千萬都沒有既台灣得...為什麼龐大既十四億包括埋香港七百萬 ...唔得呢...    ...
lays 發表於 2022-2-1 19:00

啲咁敏感嘅問題你問番你十四億同胞
順便問埋佢哋幾時全面唾棄英特爾超微半導體同英偉達全面擁抱國產『芯片』龍芯兆芯同景嘉微

TOP

回覆 11# zetalai

玩造句?
amd yes? 咪又係台積電
apple 手機賣好多咩,咩又係台積電

台積電好威威咩,咪又係要 euv?
euv 好勁咩,咪又要 n 國供應商

ok 呀何

TOP

回覆  zetalai

玩造句?
amd yes? 咪又係台積電
apple 手機賣好多咩,咩又係台積電

台積電好威威咩,咪 ...
rabbit82047 發表於 2022-2-1 19:18

我又真係冇問題喎
反正我就冇咩國產情意結,亦無品牌忠誠度
邊個好用我就用咩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 15# zetalai


    你唔知個謬誤係邊?
要比較一樣野係要用同性質既野比

麒麟就要用 Apple Axx, Snapdragon cpu 黎比, 當然依家麒麟已經絕版就無野好比
因為無論台積電幾好野都好, 都只係負責生產同 cpu 設計無關

你果句既邏輯本身就唔通, 因為只要排除台積電或者三星, 相信先進製程既手機 cpu 會即時生產唔到

至於點解人人都可以搵台積電, 唯獨係某間公司唔可以搵台積電生產, 咁呢個就另一個問題
呢個問題就必然涉及到中美競爭既問題
但只要簡單D只講結論, 其實就係中國必然會走國產化 (即係自煮燃發, 呢個詞應該睇得明掛)
講緊既係過程, 實際上亦係發生緊既野

當然呢D都係未來既事
唔關心既咪有咩買咩, 反正中國貨都未到主流水平 (不過 ram / flash 可能逾黎逾多)
唔入流既野, 其實又真係唔洗理咁多, 反正你都唔會買

利申: 我都係用緊 AMD NV 咋, 只係唔排斥中國牌子咁囉

TOP

回覆  zetalai


    你唔知個謬誤係邊?
要比較一樣野係要用同性質既野比

麒麟就要用 Apple Axx, Snapdra ...
rabbit82047 發表於 2022-2-1 22:40

你唔啦更扯到話我邏輯不通
我由頭到尾都係講緊『國產』晶片
lays話要國產仲話要笑到最後又中芯中微幾勁幾勁之前第二個po仲話要留力唔係會嚇死老黃
我都提點咗佢可以選擇龍芯兆芯, which is真係有product賣緊街兆芯仲上埋tech jesus review
不過佢就唔知潛鬼咗去邊之嘛
你係唔係真係要我畫公仔畫出腸

TOP

回覆 18# zetalai


    咩留力, 咩嚇死老黃, 我真係睇唔到係邊到黎, 反正我就睇唔到
不過佢都係D一句起兩句止, 本身就無理據, 我都基本都係 skip
睇落似引戰 mode

只係你句XX又係台積電, 係真唔通囉, 根本就兩樣野
一向上扯, 就到中美依家發生既事, 走唔甩

TOP

地產導致的問題
等海關冇左(2零4個7年)之後...各大香港獨市市場全部都要收皮

TOP