Dcup 當前離線
進階會員
Desktop 版應該是大核常開 notebook 先至分大細核幾時開 usei 發表於 2020-3-9 12:35
TOP
XML 當前離線
anonymoushk 當前離線
natsu 當前離線
aes090 當前離線
中級會員
口o口 當前離線
Stiggy930 當前離線
x37 當前離線
Banned
相信所謂 big.little, 只是頻率的分別,core 應該一樣,這樣可以唔洗出咁多型號,粒粒都賣咁貴 eg ... x37 發表於 2020-3-9 23:15
Brainstomer 當前離線