孔明仔 當前離線
你認真就輸了 ...
EPC義工團
TOP
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
eros 當前離線
中級會員
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
原帖由 孔明仔 於 4-1-2009 09:24 PM 發表 1、最佳處理器:Intel Core 2 Quad Q6600 當選理由:要形容這款產品的地位,「經典」二字無疑是最合適的:性能優異、價格不斷降低、超頻空間充足。很多用戶正是藉著它的東風邁入了四核心時代。
irvingtin 當前離線
進階會員
原帖由 passby 於 2009-1-4 12:55 發表 d結果都好正常但係隻cooler master機箱好似o係香港未見有得賣..唔知幾多錢到? 加上mon...我冇咩點聽過le個brand...(入細未深)
~狄雲~ 當前離線
xyz
pigskinhk 當前離線
原帖由 G-核戰機 於 2009-1-4 17:06 發表 case各花有各眼(一定收左唔少錢先選到) 2709係呢幾天盛傳4888元姐,不過係澳洲價位咁一定係
2.4c 當前離線
電腦新人 當前離線
初級會員
文武帝 當前離線