1、最佳處理器:Intel Core 2 Quad Q6600
當選理由:要形容這款產品的地位,「經典」二字無疑是最合適的:性能優異、價格不斷降低、超頻空間充足。很多用戶正是藉著它的東風邁入了四核心時代。

TOP

最奇怪係冇WD 640G

TOP

哈哈。。唔 錯。。一次過睇晒。。

TOP

原帖由 孔明仔 於 4-1-2009 09:24 PM 發表
1、最佳處理器:Intel Core 2 Quad Q6600
當選理由:要形容這款產品的地位,「經典」二字無疑是最合適的:性能優異、價格不斷降低、超頻空間充足。很多用戶正是藉著它的東風邁入了四核心時代。


唔計超頻 既話
Phenom x4 9550應該都入到圍喎

TOP

原帖由 passby 於 2009-1-4 12:55 發表
d結果都好正常但係隻cooler master機箱好似o係香港未見有得賣..唔知幾多錢到?
加上mon...我冇咩點聽過le個brand...(入細未深)

下.... NEC 喎
係香港而加唔出名, 不過仲係大頭 mon 個陣, 好多人都用佢~

如果係 Netbook, 我會揀 HP 多D
佢D制大好多, 只係個 Enter 都大人地一倍~

TOP

個人覺得ati成個4系都係

TOP

原帖由 G-核戰機 於 2009-1-4 17:06 發表


case各花有各眼(一定收左唔少錢先選到)
2709係呢幾天盛傳4888元姐,不過係澳洲價位咁一定係


not 盛傳....that's the fact ~

TOP

聲卡:華碩Xonar DX

剛剛入左
遲下入番套好少少既5.1...

TOP

大部份結果都合理

TOP

be quiet! Dark Power Pro 650W
幾錢到???
好唔好用???
幾耐保養???
有冇人知

TOP