其實最簡單。叫藍色。所有人去美國學習。然之後返嚟用低人工。為企業服務。企業咪有利潤囉。
比如外國一個工程師。100萬年薪。你咪收取10萬囉。甚至乎更少。
咁企業盈利多咗。請多啲人去研發。技術咪唔會落後囉。
資本家。股民,唔要求公司有盈利。甚至微利,股價長期低迷。甚至乎唔可以有意見。董事會唔好逼CEO去增加利潤。加大研發投入。
消費者角度。宜家禁止使用三星美光。全部用長江儲蓄。支持發展。
有冇咁偉大先?
掃馬想機 發表於 2023-7-9 07:27 
你真係太過想當然了!
你以為美國D研發部比你去學習? 而且每個研發部都有得比你學習? 你又以為美國每個研發部都必會有發明?
實際上十万個研發部, 都未必有一個能發明出一件能大賺錢概野.
你睇中共N年以來, 已派了N, N, N多個人去歐美學習, 但至今哪有發明出什麼造福人類的東西? 就算是華為的手機, 也不是華為發明的, 華為根本從沒發明過任何的5G編碼技術, 華為用的5G編碼技術, 是美國麻省理工學院電氣工程專業博士的土耳其阿里坎教授的專利發明Polar codes, 華為租/買阿里坎的專利使用權而已. |