回覆 98# Q-Q


    因為鎵主要係鋁提煉過程中既副產品,即提煉鋁之後既殘渣再提煉鎵
單為提煉鎵,你就要有另一個產業吸收提煉出黎既鋁,至於邊個國家有能力吸收咁大量既鋁,答案已經明顯
所以中國既鎵產能先有咁高,原因就係產業鏈完整

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 91# inone2


Wiki說2017年時生產了約300噸,假設歐美需求是一半150噸。

鎵在鋁礦石中的含量略高(~50 ppm), 要生產150噸鎵需要在3百萬噸鋁礦石中提取。

https://www.ndrc.gov.cn/xxgk/zcf ... 905503629921279.pdf
2017年中國國內鐵路貨運價錢

假設礦場離工廠只有100公里,3百萬噸鋁礦石的運輸成本=3,000,000*100*0.525=157,500,000

如果只要鎵, 單單礦石運費都超百萬(157,500,000/150=1,050,000)。

2023-07-06 10時鎵的最低價是1685元/千克,即168萬/噸。單單運輸都已經差不多輸錢。

所以不能單單生產鎵, 你必須同時生產鋁。



https://chart.metaltrade.tw/al/ndomestic/1/3m/
2023年6月平均價格為2,110.5美元/公噸
https://zh.globalpetrolprices.com/India/electricity_prices/
印度商业电价0.118美元/kWh
https://pdf.dfcfw.com/pdf/H3_AP202103241475522822_1.pdf
电解铝耗电量约为 13500kWh/噸
印度电解铝耗电成本=0.118*13500=1,593美元/公噸
生產一噸电解铝約需兩噸氧化鋁
7月06日国产氧化铝2780~2880均价2830持平CNY¥2830=390.52美元/公噸
电解铝氧化铝礦石成本=390.52*2=781.04美元/公噸
印度电解铝成本1593+781.04=2,374.04美元/公噸
需要補貼263.54美元/公噸

嗯....生產鋁反而輸更多。所以我想不到用什麼方法在其他地方生產。
當然你可以補貼,拉平生產價格,那你需要補貼到足夠整個鋁的工業鏈。
這個比整個半導體工業鏈差不了多少。

TOP

睇美股晶片股無反應就知無料到啦, 仲日日打飛滋

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 102# Q-Q


    這題我搶答, 是一帶一路國家

只要向中國大量買太陽板和火力發電機組,就可以有足夠電力吸收咁大量鋁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇美股晶片股無反應就知無料到啦, 仲日日打飛滋

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
ukkf 發表於 2023-7-7 11:39


咪由佢地幻想開心下,中國成日只活在幻想,覺得世界無左佢地唔得,幻想完就當贏,完全無實事做過
呢幾年我只係見到美國不斷出招,講得出加做得到,一步一步脫鉤,俾到你盡咪要脅1-2年,幾年後美國就重新建立一條無中國既世界供應鏈

TOP

回覆 106# Q-Q


    嗯, 美元的確收不了多少。

只能收收礦石,糧食, 或者本幣互換收人民幣。

TOP

本帖最後由 rabbit82047 於 2023-7-7 12:52 編輯
咪由佢地幻想開心下,中國成日只活在幻想,覺得世界無左佢地唔得,幻想完就當贏,完全無實事做過
呢幾年 ...
手機討論 發表於 2023-7-7 12:04


    不斷出招唔代表每招都有效, 關稅就捉左蟲, 美國依家只係落唔到台減唔落手
今次拉荷蘭限制 ASML 出口 DUV, 影響的碓好大, 但最終仍然要睇落實措施之後既情況

至於美國係咪可以真係完全脫鈎, 就見人見智, 反正雷神公司早前就講左離唔開中國供應商

中國今次既出口管制, 係係耶倫訪華前幾日出, 相信有一定關係, 就睇可以傾到D咩出黎

TOP

回覆 107# 手機討論


    https://www.usgs.gov/centers/nat ... ics-and-information


Import Sources (2011–14): Rare-earth compounds and metals: China, 71%
Import Sources (2017–20): Rare-earth compounds and metals: China, 78%;

所以是美國地質調查局老點我? 稀土由中國進口由71%到78%是假的?
美國政府都信唔過咁我可以信邊個?

TOP