一定有得再平 等下算啦-_-

TOP

實在太太太... 平啦

TOP

再等就可能無得賣, 遲 d 可能出 901 + 3.5G, 加 d function, 又會加 d 價錢, 又要再等跌價.

TOP

原帖由 riccheng 於 2008-12-16 15:15 發表
再等就可能無得賣, 遲 d 可能出 901 + 3.5G, 加 d function, 又會加 d 價錢, 又要再等跌價.

701仲有得賣

TOP

半個月後 701仲會唔會有得買- -=_=? 冇得買 同d人收2手會唔會升價

TOP

原帖由 riccheng 於 2008-12-16 15:15 發表
再等就可能無得賣, 遲 d 可能出 901 + 3.5G, 加 d function, 又會加 d 價錢, 又要再等跌價.

無得賣有咩所謂, 遲少少又有新機出, 你擔心無其他機代替倒901

TOP

原帖由 smkingking 於 2008-12-16 14:39 發表
eeepc 900 linux $2280

請問師兄邊度甘平? 我想明天買呀!

TOP

原帖由 bluecoke 於 2008-12-16 19:44 發表

請問師兄邊度甘平? 我想明天買呀!

膠登街尾果間囉我見到

900比起901舊電少d 但輕d, 行celeron
wifi 行g, 無bluetooth

[ 本帖最後由 ngo37 於 2008-12-17 01:31 編輯 ]

TOP

原帖由 ddd531 於 2008-12-16 17:12 發表 無得賣有咩所謂, 遲少少又有新機出, 你擔心無其他機代替倒901
我擔心 D 錢會洗晒, 原先有$3000 林住電腦節買 901 但又買唔到, 宜家個袋有$3000 我驚控制唔到自己..........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP