babekit 當前離線
初級會員
TOP
eepc 當前離線
中級會員
riccheng 當前離線
2.4c 當前離線
進階會員
原帖由 riccheng 於 2008-12-16 15:15 發表 再等就可能無得賣, 遲 d 可能出 901 + 3.5G, 加 d function, 又會加 d 價錢, 又要再等跌價.
ddd531 當前離線
Sherman Firefly
bluecoke 當前離線
原帖由 smkingking 於 2008-12-16 14:39 發表 eeepc 900 linux $2280
ngo37 當前離線
原帖由 bluecoke 於 2008-12-16 19:44 發表 請問師兄邊度甘平? 我想明天買呀!
john2000 當前離線
原帖由 ddd531 於 2008-12-16 17:12 發表 無得賣有咩所謂, 遲少少又有新機出, 你擔心無其他機代替倒901
開心的小孩 當前離線
Banned