原帖由 tingcrab 於 2008-10-27 23:38 發表
以往睇左咁多個post,都唔離開個金句早買早享受...

但我覺得買部netbook隔幾日就拎出去上下網,901可以粗用嘛,花左都唔駛T_T。
S101你又要就住就住用,怕刮花,那倒不如不拎出街了...

行走netbook,最忌用緊無電,
沉住氣,最少保持四個鐘 ...


早買早享受, 遲買平幾舊.

TOP

但是asus 現在好似走火入魔..一星期一部新

TOP

1002HA 等啦,...繼續等
等到唔使買, 慳一筆

TOP

先買部901用住先,然後慢慢等S101到價再買囉

TOP

方心你宜家買左部 netbook ,再過多幾日你就唔會再泥E個討論區, 禁你米唔知有新型号出 law.

TOP

原帖由 john2000 於 2008-10-28 20:37 發表
方心你宜家買左部 netbook ,再過多幾日你就唔會再泥E個討論區, 禁你米唔知有新型号出 law.

但是..就算不來..我的同事有好多這方面知道

TOP

有咩所謂, 你 d 同事 一個星期換一部就話姐, 齋講 知馬, 話之佢, 佢講到 邊個新型号幾好幾好都係得個講字.

TOP