GR8609 當前離線
進階會員
原帖由 tingcrab 於 2008-10-27 23:38 發表 以往睇左咁多個post,都唔離開個金句早買早享受... 但我覺得買部netbook隔幾日就拎出去上下網,901可以粗用嘛,花左都唔駛T_T。 S101你又要就住就住用,怕刮花,那倒不如不拎出街了... 行走netbook,最忌用緊無電, 沉住氣,最少保持四個鐘 ...
TOP
a-bit 當前離線
初級會員
Nicolae 當前離線
中級會員
wing_901 當前離線
john2000 當前離線
原帖由 john2000 於 2008-10-28 20:37 發表 方心你宜家買左部 netbook ,再過多幾日你就唔會再泥E個討論區, 禁你米唔知有新型号出 law.