原帖由 evolution5 於 2008-11-22 15:12 發表
唔係呀,6 cell加4 cell???我測試過6 cell都係用到4個至4.5小時到 宜加想買多部901或nc10佢果到寫價值 HK$1,000比4 cell人

我想問你可唔可以單獨買 4 cell 電
如果你唔可以單獨買果 4 cell 電佢話果 4 cell 電值十萬都得

TOP

原帖由 hite 於 2008-11-23 03:51 發表

我想問你可唔可以單獨買 4 cell 電
如果你唔可以單獨買果 4 cell 電佢話果 4 cell 電值十萬都得
可以呀華碩有得買呀我想問反你4cell值1仟蚊嗎

[ 本帖最後由 evolution5 於 2008-11-23 03:58 編輯 ]

TOP

原帖由 evolution5 於 2008-11-23 03:57 發表
可以呀華碩有得買呀我想問反你4cell值1仟蚊嗎

原來可以單獨買
既然可以單獨買
商業社會
華碩開價一百萬都得

TOP

原帖由 hite 於 2008-11-23 04:07 發表

原來可以單獨買
既然可以單獨買
商業社會
華碩開價一百萬都得
香港未有

TOP

4-cell 電~~ 我都想買,平d~~ 500我都想買

不過遲d會出10-cell電

TOP

原帖由 eepc 於 2008-11-23 07:18 發表
4-cell 電~~ 我都想買,平d~~ 500我都想買

不過遲d會出10-cell電
4-cell電出街好唔掂

TOP

我想問而家仲有無mon貼同機身貼送呀?
兩樣一齊送就正喇~~
再加埋腦場送mouse+手指,就齊哂料

TOP

原帖由 ddickyyy 於 2008-11-23 14:59 發表
我想問而家仲有無mon貼同機身貼送呀?
兩樣一齊送就正喇~~
再加埋腦場送mouse+手指,就齊哂料
http://www.hkepc.com/1872   

TOP

本身1000h已經好吸引... 依家仲送多舊電

TOP

原帖由 evolution5 於 2008-11-23 04:23 發表
香港未有

咁即係你响香港可唔可以單獨買果 4 cell 電
如果你唔可以响香港單獨買果 4 cell 電
咁即係我最初個回覆 apply 啦
"我想問你可唔可以單獨買 4 cell 電
如果你唔可以單獨買果 4 cell 電佢話果 4 cell 電值十萬都得"

TOP