原帖由 stdy 於 2008-10-17 19:46 發表
今日入手 DS-108j $1040, 另買WD 640GB $490.
好易咁裝左隻HDD入NAS, 宜家仲未試機. .

師兄都好有米喎…買完sling box,而家又買NAS…

TOP

原帖由 kirafung 於 2008-10-17 19:41 發表
其實都係server 姐 ??
NAS 可以係 web base 狀態執行 torrent

Synology 同 Qnap 可以
其他唔太清楚

Synology 出名介面靚,firmware upgrade 密同支援長。
Qnap 就平,同一個價位下買到更高效能既機

我就用緊 107+

TOP

原帖由 chowchow2003 於 2008-10-17 13:27 發表
I used QNAP 109 Pro (1 Bay) previously but now change to 209ProII (2-Bay running at raid 1). I am very satisfy the performance and the function. It's really convenience to use it when I am outside esp ...


同我一樣,我都係用緊Qnap TS-109 + Qnap TS-209 Pro II, 不過我未買EEEPC

TOP

用緊Qnap,ts-101
但我唔識set ddns
有冇bros可以教教我

TOP

原帖由 Qookei 於 2008-10-17 23:26 發表
用緊Qnap,ts-101
但我唔識set ddns
有冇bros可以教教我


申請左個DDNS account先,之後係系統管理->網路設定->DDNS服務度set返好d資料就得

TOP

原帖由 terryhui 於 2008-10-17 23:56 發表


申請左個DDNS account先,之後係系統管理->網路設定->DDNS服務度set返好d資料就得

主機名稱點set?係咪Host name?
ip in dns係咪等於browser ip??
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 Qookei 於 2008-10-18 00:03 發表

主機名稱點set?係咪Host name?
ip in dns係咪等於browser ip??

你個ddns係router度架?

我乜都唔使set,
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 terryhui 於 2008-10-18 00:25 發表

你個ddns係router度架?

我乜都唔使set,

係dyndns入面,係咪click紅圈?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 kkcheung 於 2008-10-17 21:39 發表

師兄都好有米喎…買完sling box,而家又買NAS…

因為最近家中desktop個HDD有怪聲...
慎放冇哂o的資料, 都係買過個HDD好o的..
但又想俾eeepc用埋, 所以就揀NAS+HDD:funk:

TOP

原帖由 PANGLING 於 2008-10-17 20:50 發表
Stdy C-hing,
I have seen other c-hing's comment as follows:
"BT既話都冇乜邊隻好得過QNAP
synology 其他野係好,
但係因為佢個BT client 唔可以set upload 同DHT
所以有ratio 既peers 就用唔到......
慢好多"
So, could you comment why you choose DS-108j as NAS? Thanks.


一個字..平.
首先我唔係成日BT, 因為家中用緊8M網上爬, BT本身已經好慢...所以就算BT我都只係每次落一個種就算。
另外大部份時間都係我一個人用, 應該唔會有幾個人同時用..

TOP