清仔 當前離線
進階會員
TOP
kinching 當前離線
Banned
yqgf 當前離線
初級會員
S2k 當前離線
「無錢」 改
中級會員
princeedward 當前離線
my little Princess
原帖由 Dijeridu 於 2008-10-13 06:28 發表 "mini pci-e ?? 我部 701 有呢個 adapter 喎... 等樓主你個 report " all 701s have this mini pci-e ? if yes good news for 701 owners.
bluefa 當前離線
原帖由 dmc-12 於 2008-10-13 03:43 發表 Yes, it's just direct swap, no need to worry about ZIF
tyranid 當前離線
Dijeridu 當前離線
D伯
via 當前離線
原帖由 Dijeridu 於 2008-10-14 06:30 發表 "只係701a有,其它冇, 我部係701b" how can u tell which is which? thanks.