嘩, 有冇D秘聞可以聽下.......
當年都有去機鋪架.
當年靈機, 好多人去. D 人成日係中間區 SHOW OFF. 一邊 ...
bobopig 發表於 2023-2-8 08:47


秘聞
自設生產線做 俄佬積木  和  街頭霸王
當然係老番
第一代 估錯處  本港生產基地

TOP

秘聞
自設生產線做 俄佬積木  和  街頭霸王
當然係老番
第一代 估錯處  本港生產基地 ...
士碌架 發表於 2023-2-8 09:27



    我冇記錯. 好多老翻 SNK 底版. 仲有改機版 放隱藏人出黎.
應該最好賺........KOF 個幾年.

TOP

我冇記錯. 好多老翻 SNK 底版. 仲有改機版 放隱藏人出黎.
應該最好賺........KOF 個幾年. ...
bobopig 發表於 2023-2-8 13:15


係,當年好多SNK 是假的
主機 + 盒帶
我無做機舖,都好多年
全部 平賣比行家
收返唔夠 10萬
現在只保留,一件sf ,(只係想保留,只是唔記得賣)
現在基本上無機舖
(威利,太田,松都,麗聲,龍威)  已經係,當年最有實力
華甄 (威霸) 一早退場 ,我係這個集團出來
現在的機舖,基本上係賭場
金主,古惑仔, 修理佬,疊馬仔 (和客人對數)
正當商人,好少會再掂這行

TOP

回覆 73# 士碌架
韓國PCB

TOP

aoe
您的帖子長度不符合要求。 當前長度: 3 字節 系統限制: 6 到 30000 字節

TOP

回覆 61# tompkyou


    咁平? 邊度買

TOP

回覆 66# tompkyou


    咁唔怪得咁平
香港享受唔到平價區優惠

TOP

回覆 59# wyman7727


    唔知買唔買埋一代好, 好耐以前PS4免費玩過, 已經唔太記得手感係點
見一代都係11蚊美金

TOP

找不同

TOP