點解我play 唔到?
steam 版末玩得?
adrianmak 發表於 2013-5-28 19:21

亞洲星期五先玩到

TOP

有排等...玩住GRID 先

TOP

玩緊 , 唔錯.
今集車可以拉花.
stevenfor 發表於 2013-5-28 19:14



    CHING有試玩版

TOP

個個都只係話買左買左但唔留TAG
HKZonda 發表於 2013-5-28 17:28

唔記得左

Drunktroop For Steam

TOP

GMG 版定係STEAM版好
STEAM版貴咁多 但多左DLC
GMG 260就有交易...
心大心細...

TOP

Me: louis10022hk
My Friend: andy041145

TOP

本帖最後由 EvoFuNgEX 於 2013-5-29 00:28 編輯

係E度見返好多GRID1 果時D人呀~
STEAM ID: evofung123 (掛vpn入game單機緊)

TOP

$280 實體版係steam定咩?

TOP

係E度見返好多GRID1 果時D人呀~
STEAM ID: evofung123 (掛vpn入game單機緊)
EvoFuNgEX 發表於 2013-5-28 23:55

你應該認得我

TOP

$280 實體版係steam定咩?
cpt 發表於 2013-5-29 00:01

實體都係 STEAM

TOP