真係順左好多, 粒E8600+5850 OK啊, 開晒都唔LAG

TOP

1920*1080
HD5770@875MHz
i5 750
4GB ram

都好順

TOP

如果patch 完都仲lag 就去 delete 個 config_mp..
跟著開vsync, 關shadow...
信我, 我咁樣好順, 90fps

TOP

6核E家都未有太多game 的優化= =
wkg0724 發表於 13-11-2010 01:28 PM


四核都難啦
不過 Bad Company 2 似乎用到 > 2 核

TOP

我Q9550, 打完出番desktop 睇 task manager.......有時4個core 都full 曬!

TOP

635+4850
1280X1080 4XAA
SMOOTH

TOP

本帖最後由 oldmok 於 2010-11-22 14:05 編輯

E4500 @ 2.93GHz
4670 1GB
3GB DDR2-800
1280 * 800 No AA

唔掂, 試過瞄完開唔到槍, lag左半秒左右先射到
有幕有風雪ge, 又係lag到爆晒廠...

不過我係玩開心版, 今晚反去睇睇有無得update先

話時話, 今集個MP點?
如果好玩ge話我會買正版

TOP