原帖由 patman 於 2009-4-24 17:16 發表
小白想問
我係MCA (www.mortalcombataustralia.com)download咗D MAP 返來, 佢有個CoHLauncher,
RUN咗都唔WORK, 正係可以入到GAME, LOAD唔到MAP.
想問:
1. 可唔可以用係skirmish玩,
2. 係唔係一定來ONLINE先玩到

我對 mod 唔熟識.......我以前都只係玩過 map o既 mod
印象中係可以在 skimish 玩, online 玩好似唔可以 ???
因為好似之前有人透過用 mod 去玩 online 排名出 cheat,
所以版本2.500 之後官方暫時收緊哂, 唔對應 之前 D mod
之後會唔會慢慢放寬番就未知
不過, 我唔太熟 mod, 你去官網睇吓 D 人點講吧.......或者睇吓仲有無人答你
其實 玩 COH 多數一齊玩多人對 AI, 或 TOV 新模式
叻 D 就打排名,
多 D online 同人玩好過啦...........留低你個 game ID 一齊玩啦
你亦可以去第一個 post 睇邊度 download 高手 replay 睇 ~

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-24 18:33 編輯 ]

TOP

幾時出Company of Heroes Anthology中文

TOP

原帖由 Netman 於 2009-4-24 15:34 發表

每次更新, 都會睇唔番之前版本o既重播檔(PB),
所以我都會睇哂舊 PB 先更新的
舊版本D PB 就 bye bye 了

原來如此,thanks師兄
師兄幾時得閒同小弟合作打電腦??
因為想睇下師兄你地點玩

TOP

原帖由 Monocerotis 於 2009-4-24 19:44 發表

原來如此,thanks師兄
師兄幾時得閒同小弟合作打電腦??
因為想睇下師兄你地點玩


順利就今晚十二點

TOP

原帖由 Monocerotis 於 2009-4-24 19:44 發表

原來如此,thanks師兄
師兄幾時得閒同小弟合作打電腦??
因為想睇下師兄你地點玩

我呢排好忙...... 加心情煩燥
又等緊中文 TOV,
我依家都係 offline 睇完哂舊版本重播檔先升上 ver.2.502
你同 Deathnote 玩住先啦,
成日有斑人同佢玩架........佢仲大癮過我
原帖由 pch0113 於 2009-4-24 19:06 發表
幾時出Company of Heroes Anthology中文

心急玩o既, 你買中文版 COH+OF (黃金版), 再加 TOV 中文版啦
Company of Heroes Anthology 中文暫時無咩消息,
你可以去巴哈COH 區問版主問代理有關Anthology 中文版消息,
就算出, 可能應該係COH 開始唔興, 或 COH2 出來果時........ 

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-25 09:37 編輯 ]

TOP

如果今晚,唔係玩TOV既,我又玩

好耐冇玩啦

TOP

原帖由 tobyho91 於 2009-4-24 20:20 發表
如果今晚,唔係玩TOV既,我又玩
好耐冇玩啦

你真係超耐都無浦頭 la.......
你升左上 2.502 未 ?
未既快 D 下載勁大o既更新檔先啦, 你唔係 2.502, 官網會迫你更新架

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-24 20:28 編輯 ]

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-24 19:45 發表


順利就今晚十二點

但好似太晚
因為我部機放係廳,怕嘈到家人
如果星期六日得唔得??

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-24 19:45 發表


順利就今晚十二點

預埋我!

TOP

原帖由 Netman 於 2009-4-24 20:27 發表

你真係超耐都無浦頭 la.......
你升左上 2.502 未 ?
未既快 D 下載勁大o既更新檔先啦, 你唔係 2.502, 官網會迫你更新架

更新左
    等今晚

TOP