這裡有沒有人用Intel Core2Duo 6850+nVidia GTX280打這隻Game?
我用這個配置打多人3vs3或以上和睇3vs3的PB時或以上會Lag,但玩劇情開16xQ CSAA都唔Lag,有沒有人話我知點解..............
CPU: Intel Core2Duo E6850
RAM: OCZ DDR2-800 2GBx4
M/B: Asus P5k Pro P35
Display: Inno3D GTX280 1GB
Power: Consair 620W

TOP

原帖由 harryytm 於 2009-4-21 15:33 發表
這裡有沒有人用Intel Core2Duo 6850+nVidia GTX280打這隻Game?
我用這個配置打多人3vs3或以上和睇3vs3的PB時或以上會Lag,但玩劇情開16xQ CSAA都唔Lag,有沒有人話我知點解..............
CPU: Intel Core2Duo E6850
...

你係咪網上行唔夠upload

TOP

http://game.icdist.com.hk/News/NewLook.aspx?Gid=1426
呢度list左好多game店,唔知邊度有得買就要去睇睇

TOP

(台灣中文版代理) 松崗說他們包裝來不及,
全台灣都要延到24日(五)上市.........
大家要忍耐一下了......
我想, 大家週末應該可以玩到了............


[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-21 17:21 編輯 ]

TOP

原帖由 Cyro 於 2009-4-21 15:26 發表


唔怪得好似load得耐過換display之前啦

尋晚唔見你同Netman,淨係見到Lun


近來公私兩忙,每天都很累。熟我一點的網友都知道,我通常都是 12:30am 或 1:00am 左右才有空打下機,可想而知我有幾累。好多時小弟都係累到一隻手托住個下扒/半邊面咁打;或攤係張電腦椅咁打。幻想一下就知知我打得有幾 hea................所以要我同人玩對打真係怕累家坊。

因為我工作時間較長,一般都要十點幾十一點才回到家(早上十點開工),今晚應該又係咁................昨晚回到家還要處理一些家務到3點,我才有空 online 去 add 呢網友/朋友,然後一場都無打就關機了..................... 希望很快就有機會向你討教!

TOP

次次上internet玩都比d鬼佬kick...
ping太大

TOP

原帖由 sillycheng 於 2009-4-21 16:33 發表

你係咪網上行唔夠upload

我都話唔關network事,自已開單人3v3電腦都lag.........

[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-4-21 19:38 編輯 ]

TOP

原帖由 福田正博 於 2009-4-21 19:20 發表
次次上internet玩都比d鬼佬kick...
ping太大

係o架........所以自己友一齊玩可以有 ping 100 以下
你o係頭 post add 多 D HKEPC ID 啦 ~
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1
你又可以叫 D friend 買兩舊水 TOV一齊上官網玩啦
就算你o係官網 HK 頻道, 問吓有無人想 2 VS AI 都得架o麻

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-22 06:19 編輯 ]

TOP

原帖由 福田正博 於 2009-4-21 19:20 發表
次次上internet玩都比d鬼佬kick...
ping太大


其實你可以係 multiplayer 個 game hall (show 有乜game 可以 join個到),set 下面個 ping filter "< 400"。咁就會隔晒呢 ping > 400 既 game,你就唔會咁易入錯 game 俾人 kick。

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-21 20:41 發表


其實你可以係 multiplayer 個 game hall (show 有乜game 可以 join個到),set 下面個 ping filter "< 400"。咁就會隔晒呢 ping > 400 既 game,你就唔會咁易入錯 game 俾人 kick。

冇計,400ping會玩得好痛苦

TOP