回覆 720# 【RayMond】


打緊。去我集會區有D人打緊。

TOP

回覆 719# 進滕光


我自己係咁玩,把野得散彈可以玩,一係攻一係坦,應該冇第三可能

攻>攻擊+會心

坦>防禦+插槽/2插槽

TOP

賊弩-除左會心率同攻擊力,仲有咩要強化呢?

兩把賊弩要點 set?
進滕光 發表於 2018-11-11 15:44


R8 賊弩得一次客製, 睇你套甲本身砌加攻定達人
不過個人感覺10% 會心差距其實唔太明顯

另今日我玩steam 版入到場後唔知咩事成個option 介面透明化左
完全睇唔到HP / 道具欄 / 同option 地圖
有無人試過同樣情況?

TOP

回覆 723# HAKAIDER

縮輝把賊弩有R8嫁咩 R7黎嫁

你應該係遊戲設定>顯示>顯示HUD>選擇左"不顯示"

TOP

回覆  進滕光


我自己係咁玩,把野得散彈可以玩,一係攻一係坦,應該冇第三可能

攻>攻擊+會心

坦>防禦+插 ...
鋼練 發表於 2018-11-11 17:47



2 插槽係兩個一级定一個兩級呢

TOP

本帖最後由 HAKAIDER 於 2018-11-11 20:32 編輯
回覆  HAKAIDER

縮輝把賊弩有R8嫁咩 R7黎嫁

你應該係遊戲設定>顯示>顯示HUD>選擇左"不顯示" ...
鋼練 發表於 2018-11-11 19:31


係喎記錯R7

但clear 左返去營地又無事, 另我好肯定無改顯示設定

TOP

回覆 725# 進滕光

客制第二次冇得揀

第一次必定係LV1,第二次必定係LV2

做坦嗰把你客1防1插槽得啦,我覺得你實夠珠插

TOP

回覆 726# HAKAIDER

咁我未試過,玩咁耐PC版覺得唯一唔好就係投射器每射一發要入一次彈(雖然係自動,但有個入彈動作...)

PS4版係有幾多發就射幾多發,中間係無間段(唔會有入彈動作)

但係我又好似唔見有得改

TOP

本帖最後由 進滕光 於 2018-11-11 20:41 編輯

回覆 727# 鋼練


冇錯!我應該夠珠既。我問係因為試過客制件角龍盾斧變左二級槽,但又試過唔記得係咩加多個一級槽。

TOP

回覆  進滕光

做坦嗰把你客1防1插槽得啦,我覺得你實夠珠插


講開珠同item...................有時真係好好笑
我仲欠三粒攻撃珠先谷到噴射大劍上最高火力
同鋼龍打左28 條先比粒寶玉我
但爛輝第六條就刷到賊弩 / Lv4 銃槍同四粒金煌玉可以收工

TOP