回覆 710# kcthomlau

用輕弩打1區係長期行係隻龍前面射胸口,所以比較容易睇到有冇石

就算睇唔到,AIBO都會提你有落石,同埋幾個落石位前都有Road Board

如果啲Road Board未解封,正常以隻嘢既速度可以落到石

大劍4區係打得好辛苦,如果唔玩眠爆,大劍要打角就一定要靠麻/倒地/噴野個頭鐘落黎嗰幾秒先做到輸出

遇著隊友鐘意係側邊打仲衰,中間都叫做有條柱比你玩跳跳斬博騎乘倒地,

如果拉埋一邊打,基本上可以話食住花生等完場都得

TOP

回覆  kcthomlau

用輕弩打1區係長期行係隻龍前面射胸口,所以比較容易睇到有冇石

就算睇唔到,AIBO都會提 ...
鋼練 發表於 2018-11-7 23:00


試左幾次, 仲以為無得騎

TOP

回覆 712# kcthomlau

食埋有騎乘技能既貓飯都唔易...重點都係要隊友係靠近條柱打先有得跳

TOP

睇黎真係越黎越少人玩MHW,話說尋日係3DM睇PC版既MOD留意到一篇講現有武器有G級紫斬

睇返個發佈者講話係改遊戲內原有既武器斬味數值將白斬極限數值再推上去就變成紫斬,

我覺得可信成份都較高,就發左去LINE群諗住比人討論下啦,點知1xx人已讀不回

我覺得可信係因為正常你如果想把武器勁啲,根本無需要由斬味入手,直接改會心率100%,面板數值+N就可以

何必貪個遊戲UI上既紫斬圖示同傷害倍率做啲假嘢出黎?

廢UP左一論想講既係MHW本來設定就存在紫斬,即是話隻GAME仲存有更新既空間


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

睇黎真係越黎越少人玩MHW,話說尋日係3DM睇PC版既MOD留意到一篇講現有武器有G級紫斬

睇返個發佈者講話係改 ...
鋼練 發表於 2018-11-9 11:29


等大改先再返嚟!

TOP

回覆 715# epc08

我都冇咩玩,假日先得閒打雙金瓜,等埋冬祭,冥燈同滅盡王可以收得工

BTW.PC就keep住1日1~2個鐘

TOP

昨晚打左場雙金瓜
結果時間同單金瓜差唔多
大部分時間兩隻都互毆
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

昨晚打左場雙金瓜
結果時間同單金瓜差唔多
大部分時間兩隻都互毆
...
us54gzl 發表於 2018-11-9 13:02



尋晚打左幾場野團,約15分鐘一場。

TOP

本帖最後由 進滕光 於 2018-11-11 16:01 編輯

賊弩-除左會心率同攻擊力,仲有咩要強化呢?

兩把賊弩要點 set?

TOP

回覆 719# 進滕光


    而家打唔打?見到你

TOP