原帖由 Monocerotis 於 2009-4-18 22:35 發表
大家好,我都係玩CoH無耐,新手一名,有機會一齊玩下
我的ID
Monocerotis(Monocerotis)


好嘢,又多一個,夜D add 埋你,請多多指教!
如果你抄底頭 post 個 list 自己去 add ,識人識得快好多。

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-18 22:52 發表


好嘢,又多一個,夜D add 埋你,請多多指教!
如果你抄底頭 post 個 list 自己去 add ,識人識得快好多。

冇問題,不過我玩得唔係太好,而家玩緊任務同睇下其他人點玩
到時玩時請多多指教

TOP

原帖由 Monocerotis 於 2009-4-18 22:55 發表

冇問題,不過我玩得唔係太好,而家玩緊任務同睇下其他人點玩
到時玩時請多多指教

TOP

想問大家, 單機 Falaise Pocket 第二關 CIty Under Siege 點樣先可以破關 ? 已經把三個據點防好, 但係盟軍一直在左邊湧上來給我屠殺而未破關都不是辦法

[ 本帖最後由 SuperAguri 於 2009-4-19 13:33 編輯 ]

TOP

原帖由 Netman 於 2009-4-18 16:57 發表

官方係4月20 日左右
我無經過 game 鋪,
但預訂限定版o既台灣人已經收左貨
Tales of Valor ( 勇士勳章 ) 中文限量板,隆重開箱文!
http://forum.gamer.com.tw/C.php? ... tnum=13&media=1
香港可能已經差唔多出 (甚至賣緊 ??)

星期五
行過黃金唔見有中文..
但有英文好似賣$220

TOP

原帖由 SuperAguri 於 2009-4-19 13:32 發表
想問大家, 單機 Falaise Pocket 第二關 CIty Under Siege 點樣先可以破關 ? 已經把三個據點防好, 但係盟軍一直在左邊湧上來給我屠殺而未破關都不是辦法


你第一關做既嘢會留到第二關,所以你先要係第一關做好 defense,如在 frontline 起夠 88。另外,佢叫你係河邊起個D defence,全部都可以不理。咁樣,做得好就可以做到潑水不入,敵軍根本無機會望到河邊。

第一關揀技能個到,第一個你要既係飛機大轟炸,第二個係firestrom,無呢兩個你就實拎唔到medal。

Good Luck!

TOP


昨晚精心錄影的的入侵諾曼第 - 奧馬哈灘頭,請大家欣賞一下........
想買又未買的人看一下畫面有多漂亮,然後買一盒一齊玩多人連線遊戲。
Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=klg3FOH8kLE&hd=1
Part 2
http://www.youtube.com/watch?v=fOgreK0boyQ&hd=1
P.S. : 記得用HD觀看啊!

[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-4-19 15:51 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Support

TOP

原帖由 harryytm 於 2009-4-19 15:33 發表
833926
昨晚精心錄影的的入侵諾曼第 - 奧馬哈灘頭,請大家欣賞一下........
想買又未買的人看一下畫面有多漂亮,然後買一盒一齊玩多人連線遊戲。
Part 1
http:/ ...

我覺得一變左3D動畫就唔多靚 但玩時又好鬼靚 可能1999 對唔住

TOP

waiting for path download
i need 2400 to 2500 patch.

TOP