原帖由 小麥雞 於 2009-4-15 15:11 發表
買左game啦 ID:mcw0106

放左係頭 post 
唔識玩的話, 可以睇頭 post o既教學
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
Gamereplay 高手重播檔在 此 :
http://gamereplays.org/companyofheroes/
巴哈英雄連隊區 :

http://forum.gamer.com.tw/B.php?bsn=10093
有興趣o既一齊 VS AI 的話,
可以留低 Game ID
我 game ID 係 netman8

中文版 TOV  18 日有嗱

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-15 22:05 編輯 ]

TOP

TOV新入手·~

其實大家覺得Direct Fire 個新系統點?我剛開始campaign mode,但是覺得Direct Fire 降低
o左真實感,個炮臺起勢o甘轉。。而且一架坦克殺成村人,感覺似電影多過二戰game。。
老實講,真系有D失望

TOP

原帖由 hedon 於 2009-4-15 23:07 發表
TOV新入手·~

其實大家覺得Direct Fire 個新系統點?我剛開始campaign mode,但是覺得Direct Fire 降低
o左真實感,個炮臺起勢o甘轉。。而且一架坦克殺成村人,感覺似電影多過二戰game。。
老實講,真系有D失望


我仲未識用 direct fire...... 同埋感覺好似慢過以前,呢campaign 又短,仲有那架用來取代 motorbike 既兩棲車真係 .................

TOP

回覆 653# 的帖子

兩個字"垃圾"已經立即set走唔用

TOP

我都買左
不過轉左新工, 工作好忙 呢期
無時間裝黎玩
$198  @ Radar

TOP

game ID: yuk228

我每晚都玩

TOP

原帖由 illkidyuk 於 2009-4-16 05:19 發表
game ID: yuk228

我每晚都玩


師兄,你個名好面善喎.......

TOP

有冇多d技術的教學

TOP

原帖由 小麥雞 於 2009-4-16 14:06 發表
有冇多d技術的教學


一定要先玩 tutorial,再玩埋呢 campaign。
同埋頭post 入面個D睇晒未?

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-4-16 14:21 編輯 ]

TOP

有冇多d技術的教學

TOP