Netman 當前離線
進階會員
原帖由 小麥雞 於 2009-4-15 15:11 發表 買左game啦 ID:mcw0106
TOP
hedon 當前離線
初級會員
Deathnote 當前離線
情與義,值千金!刀山去,地獄去 ...
原帖由 hedon 於 2009-4-15 23:07 發表 TOV新入手·~ 其實大家覺得Direct Fire 個新系統點?我剛開始campaign mode,但是覺得Direct Fire 降低 o左真實感,個炮臺起勢o甘轉。。而且一架坦克殺成村人,感覺似電影多過二戰game。。 老實講,真系有D失望
T_TLun 當前離線
最雞會員
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
illkidyuk 當前離線
原帖由 illkidyuk 於 2009-4-16 05:19 發表 game ID: yuk228 我每晚都玩
小麥雞 當前離線
中級會員
原帖由 小麥雞 於 2009-4-16 14:06 發表 有冇多d技術的教學