TOP
窮光蛋 當前離線
進階會員
eh 當前離線
特級會員
rockyw 當前離線
Originally posted by rockyw at 2005-5-27 09:09 打爆兩個發光既野
Originally posted by eh at 2005-5-27 19:17 how to 打爆?
孔明仔 當前離線
你認真就輸了 ...
EPC義工團
Originally posted by 窮光蛋 at 2005-5-23 13:40 好似你lv3 weapon既5th charge有laser放 係唔係架?
維仁由己? 當前離線
熱愛影相的新手
Originally posted by 維仁由己? at 2005-5-28 11:02 有好多人玩無雙玩一陣就厭.. 我到依家都未爆哂 但係伶爆o左五個人o既10lv 武only
Originally posted by 窮光蛋 at 2005-5-27 19:26 對住舊野一路打 打到爛為止,要十幾下架 慢慢打啦