原帖由 toffee725 於 2009-4-14 22:45 發表 
救命呀,唔知點解,我經Relic Downloader DLpatch v.2501之後,入唔到game玩呀,單機玩都唔得,無端端彈個有怪字的window出,應該係叫我入唔知乜,個有怪字的window,heading係"Crash Report"之類,有無師兄可以幫我,唔該
貼個錯誤圖上來吧.....
還有要反安裝所有 mod, 修改器, 非官方地圖, 德國語音.......才好安裝更新檔
如含有用番版key免問
原帖由 麥高比 於 2009-4-14 23:20 發表 
問過game店話21號有
thank ^^
我諗街鋪都係睇台灣官網 +1日
[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-14 23:36 編輯 ] |