旺角信和地牢 $198。

TOP

原帖由 KinG仔 於 2009-4-13 19:13 發表
買左 220

我都係個間CD ROM買嫁!!

果間d外國game會貴過第二度2x.平野就會去果度買

TOP

出左都無時間玩,唯有遲啲先買

TOP

下次有咩都唔會去個到買!!

有咩GAME去MK信和買

TOP

我今日係黃金買左TOV 頭先裝發現本手冊背面個key位冇印到/貼條key落去... 有冇人都係咁

TOP

原帖由 乂MHO 於 2009-4-14 00:25 發表
我今日係黃金買左TOV 頭先裝發現本手冊背面個key位冇印到/貼條key落去... 有冇人都係咁

check 清楚有無另外張紙係 cd key, 如無......
衝番去間鋪頭問啦
你有留收據吧.........鋪頭膠袋都有吧, 同佢講換個盒啦

如果真係唔得.........看以下 Relic 人員回應 :  
要email 去 THQ 果度.......不過最好去鋪頭換啦
http://community.companyofheroes ... ic/no-cd-key-manual

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-14 00:40 編輯 ]

TOP

回覆 626# 的帖子

師兄thx!!
果間熟既等佢上msn傾傾
剛剛上網睇外國都有TOV玩家係咁
昨日黑足2次

TOP

琴晚同個fd玩左場打2個expert,打完之後個pb成6.45m咁大:funk:

TOP

大家覺得COH好玩D定係Dawn of war

TOP

原帖由 KinG仔 於 2009-4-14 11:21 發表
大家覺得COH好玩D定係Dawn of war

兩隻都係 Relic game, 兄弟作品,                      (另外, Relic 仲有一隻係大空RTS : Homeworld)
無必要鬥過生死, 兩者共存更好
兩隻世界觀好唔同, 兩隻都幾好玩  
由 DOW1 搶點+掩護系統, 到 COH繼承左再加新系統
到依家 DOW2 有 COH 影子再加新系統, 可以說兩者互相促進的
可能將來 COH2 會用 DOW2 個系統都唔定    
連 DOW2 o既士兵尋路AI 都係 COH 同一人造的.........
睇你自己仲意玩邊類 game o既遮
如果 COH 係 95 分, 咁 DOW2 現狀都有接近 90 分, 分數相差唔算太大
你可以講 COH 係實力股, DOW2 係潛力股
DOW2 好明顯留左一手, 甚至兩手, DOW1 都有三張資料片啦  
DOW2 再出資料片加深內容的話.......將來分數會好接近甚至超越都講唔定
以上純個人睇法..........自己仲意啦, 各有各好

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-14 12:38 編輯 ]

TOP