唉 15號成個假期都完左啦 仲要考試

TOP

有無人知道係唔係今日出?

TOP

原帖由 KinG仔 於 2009-4-12 13:59 發表
有無人知道係唔係今日出?

頭先去信和睇過,仲未有~.~

TOP

原帖由 johnsons 於 2009-4-12 14:46 發表

頭先去信和睇過,仲未有~.~


晏D收工時落樓下睇下先。

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-12 14:53 發表


晏D收工時落樓下睇下先。

應該都係15號=.=

TOP

我出左去問 有人話明天會有

唔知係唔係呢?

TOP

CDROM98話明天中午有......
$98版又冇貨

TOP

唔知用NVIDIA 3D Vision Glasses+120Hz LCD Mon打COH :OF會有乜Feel.............

TOP

回覆 597# 的帖子

ssp雷X  9號見過有貨

TOP

原帖由 tommy2005twl 於 2009-4-12 13:05 發表
King Tiger 好用咩?行得慢,隨時比AT gun,M10呢D圍死....要退番去維修又比M10追住...瓜左又冇得再叫一架出黎......白費5點

比虎式噤淆好多,hp係2倍,彈開炮彈率仲更高,火力又更強大,除非你搵佢深入敵陣,又或者大勢已去先叫佢出黎出人圍,唔係都好難令佢死

TOP