小麥雞 當前離線
中級會員
TOP
KinG仔 當前離線
砌機新手-__-
johnsons 當前離線
原帖由 KinG仔 於 2009-4-12 13:59 發表 有無人知道係唔係今日出?
Deathnote 當前離線
情與義,值千金!刀山去,地獄去 ...
進階會員
原帖由 johnsons 於 2009-4-12 14:46 發表 頭先去信和睇過,仲未有~.~
原帖由 Deathnote 於 2009-4-12 14:53 發表 晏D收工時落樓下睇下先。
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
T_TLun 當前離線
最雞會員
sillycheng 當前離線
原帖由 tommy2005twl 於 2009-4-12 13:05 發表 King Tiger 好用咩?行得慢,隨時比AT gun,M10呢D圍死....要退番去維修又比M10追住...瓜左又冇得再叫一架出黎......白費5點