epic 加入市場慢咁多,有錢都比Steam賺晒,咪要搞呢D硬性獨佔既規則囉
咁佢地又無人地咁有先見之明,見人地做得起就去抄襲人地做法
講真,一開始我都好憎用Steam平台,以前Steam平台好多問題,下載又慢,個Program係後台又食資源,又多bugs
但人地用左好幾年去做好成個系統,某d公司係無咩自己創意嫁喇,見人地做得到又賺到錢,只係識抄人,所以我信吸引力法則,咩野公司就吸引到咩類型既投資者
講返ios同android問題,你要用人地平台係要跟人地規矩嫁喇,佢地咁叻要告人一係epic自己出個手機os囉,睇下全世界有幾多人會想用佢地個os囉,應該都會有一間公司會想用既,聽講佢地連芯片都買唔到 |