點解有冇人知Netflix同 Spotify 都係用緊相同做法
今次Google 同Apple係明夾埋搞Epic

TOP

點解有冇人知Netflix同 Spotify 都係用緊相同做法
今次Google 同Apple係明夾埋搞Epic ...
benchan2 發表於 2020-8-21 17:11

Netflix同 Spotify用的方式唔係IN-APP PURCHASE的方式
所以情況上有唔同

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2020-8-21 17:55 編輯
點解有冇人知Netflix同 Spotify 都係用緊相同做法
今次Google 同Apple係明夾埋搞Epic ...
benchan2 發表於 2020-8-21 17:11


Subscription base IAP 另一種收費方式
每個用戶頭一年30%, 次後每次續收15%

另外AMAZON PRIME VIDEO 同apple傾到頭一年Subscription都一樣15%
7月聽証會apple講meet到條件都可以傾Subscription 一開始就15%
依家有d news povider要求apple 公開透明要有咩條件先可以一開始就15%

TOP

回覆 52# sunhikari


    fortnite下架就係因為唔經app store 課金會平啲, 而佢哋直頭係冇得經app store俾錢要去自己嘅網站。個陣Sportify又係用反壟斷告apple, epic而家都係抄功課

TOP

回覆  sunhikari


    fortnite下架就係因為唔經app store 課金會平啲, 而佢哋直頭係冇得經app store俾 ...
benchan2 發表於 2020-8-22 01:03



    epig最癡線係無經google store又貼google store個價,跟住話自己幾平

俾我都搞勁佢

TOP

其實你用netflix youtube music 既做法, apple 都唔會點理你架啦
Epic 成日企起道德高地話人, 明明自己做既野就係最無恥
什麼獨佔一年, 唔比人起其他地方上架
steam 會唔會咁做? apple 會唔會咁做?
一個最無恥既人企起道德高地話人邊樣唔好果樣唔好, 十足某個強國

TOP

我早排有叫人抵制Epic
不過好多人都突然分得好清
話係2回事喎
今次呢鑊又點呢  ...
餓狼 發表於 2020-8-21 14:55

Epic 垃圾公司
比d著數 d人就狗衝哂去奶

講就講得好聽
話唔想Steam霸哂個市場 又話佢係吸血鬼

自己就不停洗錢 霸住d game 逼人用佢個平台
佢個平台仲要未整好 問題多多 仲想多人用佢

TOP

Epic咪又係大陸野, 燒錢霸市場

TOP

如果吾係馬化騰做epic 金主. 而家邊夠瞻同生果玩

TOP

epic 加入市場慢咁多,有錢都比Steam賺晒,咪要搞呢D硬性獨佔既規則囉
咁佢地又無人地咁有先見之明,見人地做得起就去抄襲人地做法

講真,一開始我都好憎用Steam平台,以前Steam平台好多問題,下載又慢,個Program係後台又食資源,又多bugs
但人地用左好幾年去做好成個系統,某d公司係無咩自己創意嫁喇,見人地做得到又賺到錢,只係識抄人,所以我信吸引力法則,咩野公司就吸引到咩類型既投資者

講返ios同android問題,你要用人地平台係要跟人地規矩嫁喇,佢地咁叻要告人一係epic自己出個手機os囉,睇下全世界有幾多人會想用佢地個os囉,應該都會有一間公司會想用既,聽講佢地連芯片都買唔到

TOP