原帖由 sillycheng 於 2009-4-12 12:50 發表 
唔係,係之前買合版果陣,唔關TOV事,佢入晒兩條KEY,但係玩唔到OF D單機戰役,但係上網又用到PE同英軍,好奇怪
你朋友有無 uninstall 咗再 install 過?如果無,趁 ToV 出,一次過攪埋佢吧。
原帖由 tommy2005twl 於 2009-4-12 13:05 發表 
King Tiger 好用咩?行得慢,隨時比AT gun,M10呢D圍死....要退番去維修又比M10追住...瓜左又冇得再叫一架出黎......白費5點
唔好用,只係個晚我手快快,按錯制,用錯 tactics。 
原帖由 T_TLun 於 2009-4-12 13:20 發表 
英軍一開波面對斷橋你話點算
咁抵死 ..... 等我返去睇多次個 map 先。
我現在係公司開工.............. 
[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-4-12 13:32 編輯 ] |