原帖由 Deathnote 於 2009-4-12 00:02 發表


個幾棚 rangers 是電AI嗎?因為已經好 lag,又在下風,無心機理邊個打邊個。


係我d兵黎架
我本都唔為以,一望有架king tiger就比佢嚇死
d ranger又未補充得黎,彈藥又唔夠玩stick bomb
就係好彩改左之後非常快咁打死pionner而repair唔到
如果唔係睇怕比你架king tiger清左個基地

TOP

原帖由 紅心之王 於 2009-4-12 00:23 發表


係我d兵黎架
我本都唔為以,一望有架king tiger就比佢嚇死
d ranger又未補充得黎,彈藥又唔夠玩stick bomb
就係好彩改左之後非常快咁打死pionner而repair唔到
如果唔係睇怕比你架king tiger清左個基地


我哋個PE其實只係接觸咗COH兩個星期左右.........
而且你哋個 Hard AI 屈資源又屈勁咗,所以抵你哋GG我哋。

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-12 00:35 發表


我哋個PE其實只係接觸咗COH兩個星期左右.........
而且你哋個 Hard AI 屈資源又屈勁咗,所以抵你哋GG我哋。

你係set左expert ai
但都唔明條友點解咁執著要expert
今日我打4human vs 2 expert 2hard,打到3條友都走左
最後只得成功死守下放棄唔玩
家下打expert好過穩,AI真係識搵其他路黎攻你

TOP

原帖由 紅心之王 於 2009-4-12 00:46 發表

你係set左expert ai
但都唔明條友點解咁執著要expert
今日我打4human vs 2 expert 2hard,打到3條友都走左
最後只得成功死守下放棄唔玩
家下打expert好過穩,AI真係識搵其他路黎攻你


佢又要面,又怕輸,把口又臭。

TOP

各位用brit 既朋友千期唔好兩個人一齊用係achelour river度,後果自負

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-4-12 03:12 發表
各位用brit 既朋友千期唔好兩個人一齊用係achelour river度,後果自負


有乜嘢睇咁得意?

TOP

原帖由 Netman 於 2009-4-12 00:11 發表

check 吓有無入錯 code,
佢會唔會以為 入 TOV 條 key 落 Opposing Front 果度就得 ?  官網見過有咁o既人 = =
你講得太不詳細, 無得幫
真係唔得就搵英文人上官網問, 果度有 Relic 人員或網主幫你
http://community.c ...

唔係,係之前買合版果陣,唔關TOV事,佢入晒兩條KEY,但係玩唔到OF D單機戰役,但係上網又用到PE同英軍,好奇怪

TOP

King Tiger 好用咩?行得慢,隨時比AT gun,M10呢D圍死....要退番去維修又比M10追住...瓜左又冇得再叫一架出黎......白費5點

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-12 12:38 發表


有乜嘢睇咁得意?

英軍一開波面對斷橋你話點算

TOP

原帖由 sillycheng 於 2009-4-12 12:50 發表

唔係,係之前買合版果陣,唔關TOV事,佢入晒兩條KEY,但係玩唔到OF D單機戰役,但係上網又用到PE同英軍,好奇怪

 
你朋友有無 uninstall 咗再 install 過?如果無,趁 ToV 出,一次過攪埋佢吧。
 
 
原帖由 tommy2005twl 於 2009-4-12 13:05 發表
King Tiger 好用咩?行得慢,隨時比AT gun,M10呢D圍死....要退番去維修又比M10追住...瓜左又冇得再叫一架出黎......白費5點


唔好用,只係個晚我手快快,按錯制,用錯 tactics。

  
原帖由 T_TLun 於 2009-4-12 13:20 發表

英軍一開波面對斷橋你話點算


咁抵死 ..... 等我返去睇多次個 map 先。
我現在係公司開工..............

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-4-12 13:32 編輯 ]

TOP