原帖由 johnsons 於 2009-4-9 02:17 發表
移家官網D更新檔變曬做BT,BT速度係唔穩定的~
一定要買TOV ~.~

誰說的?就是那些自私下載者的關掉上載,才會這樣!

TOP

建議大家用uTorrent下載更新,我用iCable以uTorrent下載都有700-800KB/S。

TOP

原帖由 harryytm 於 2009-4-9 05:17 發表
建議大家用uTorrent下載更新,我用iCable以uTorrent下載都有700-800KB/S。


Hey, man, it's been already about 5 hrs, and uTorrent estimated I still need another 5 hrs to go............

TOP

原帖由 harryytm 於 2009-4-9 01:19 發表

我指那兩間店只賣的正版遊戲,你估我會在HKEPC Post老翻搏犯版規嗎?
其中一間叫CDROM98,我買開,另一間唔記得乜名,但高登黃金都有分店.........

我沒有這個意思....其實是想問是散裝還是盒裝

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-9 08:41 發表


Hey, man, it's been already about 5 hrs, and uTorrent estimated I still need another 5 hrs to go............

if you just very slow, reduce the value of the following...........


[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-4-9 12:58 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 harryytm 於 2009-4-9 12:57 發表

if you just very slow, reduce the value of the following...........
828258


其實佢 upload 都係唔過百........ 佢 dnload 有時去到 3-400K,但有時只係幾十..........

TOP

原帖由 tommy2005twl 於 2009-4-9 09:44 發表

我沒有這個意思....其實是想問是散裝還是盒裝

這樣是盒裝嗎?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-9 13:03 發表


其實佢 upload 都係唔過百........ 佢 dnload 有時去到 3-400K,但有時只係幾十..........

如果你用ADSL的話,唔過百=用盡上載Bandwidth=送不到下載要求給其他下載者,所以會時高時低。

你最好set上載速度為10KB/s或以下。

[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-4-9 13:19 編輯 ]

TOP

回覆 498# 的帖子

我set死20k up,下載有成500k

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-4-9 13:21 發表
我set死20k up,下載有成500k

因為BT的特性是下載和上載的同時,會問其他下載者的下載進度,之後會要求對方Upload,但如果上載Bandwidth用盡的話,會Send唔到要求給對方,造成下載時快時慢的現像。

[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-4-9 13:25 編輯 ]

TOP