questionman 當前離線
中級會員
TOP
teddy1116 當前離線
原帖由 questionman 於 2005-12-1 07:50 PM 發表 請問可以點樣抽唔中再抽 ? 我玩到 100% 都只係抽中過一架 不過架野好勁, 當時大部份未 unlock 既佢都 tune 左
tony405e 當前離線
✎ⓣⓞⓝⓨ➃☼➄ⓔ
長老會員
原帖由 teddy1116 於 2005-12-1 19:43 發表 同道中人喎 不過兩野先 點解你次次中 我好多時都要抽幾次先中 希望後期我命中率高 D 啦
Cheetah00120 當前離線
原帖由 VALKYRIE 於 2005-12-1 11:11 發表 加重架車 唔夠就噴埋N2O 爽A_A
原帖由 teddy1116 於 2005-12-1 20:18 發表 我無咩運仔
原帖由 tony405e 於 2005-12-1 08:47 PM 發表 但都唔係黑成咁架=.="抽幾次都抽唔中=.="慘
原帖由 teddy1116 於 2005-12-1 21:17 發表 因為我次次抽第一次唔中就要第二日先有時間再玩... 所以... 就算抽返同一格...都可以唔中...