麥高比 當前離線
進階會員
TOP
Netman 當前離線
ilovebf2 當前離線
中級會員
原帖由 ilovebf2 於 2009-4-8 18:53 發表 我隻coh 更新到2.501...入唔到game..netman兄點解你入到
小麥雞 當前離線
johnsons 當前離線
原帖由 Netman 於 2009-4-8 18:59 發表 D 圖係人地架........我雖然 download 左 patch.... 但我可能唔更新了, 唔想將來重裝 TOV........我諗玩住 DOW2 先, 3 VS 3 human 好好玩的 頂唔順可以 offline 玩 2.400 或睇 2.400 replay 過日子 :r ...
原帖由 小麥雞 於 2009-4-8 19:10 發表 作戰行動 (Operation Mode)係唔係co-op?
原帖由 johnsons 於 2009-4-8 19:28 發表 更新左要重裝TOV?? orz~
原帖由 Netman 於 2009-4-8 19:31 發表 係, 作戰行動係多人玩的TOV 獨有新模式, 有三個玩法 : 坦克戰, 鐵壁戰, 突擊戰 以下非本人圖 : http://www.gametotal.org/forum/a ... 43&d=1239079091 《英雄連隊:勇士勳章》釋出多人連線 ...
kit834 當前離線
初級會員
原帖由 johnsons 於 2009-4-8 20:00 發表 anyway TOV是必買的了 我打算......... 買左之後,DEL COH-OF,安裝COH-TOV 入COH,COH-OF CD KEY