我 id: kobemak

TOP

轉載巴哈 COH 哈啦區
只用更新檔, 唔買TOV 無得玩TOV的三個新模式,分別是坦克戰,強襲戰,防守戰。 將不能使用新單位。不能玩新任務戰役(Tiger Ace, Cause Way, Falaise Pocket)
我要等中文版 TOV 呀


其他圖 :
http://forum.gamer.com.tw/C.php? ... ;tnum=3&media=1

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-9 05:41 編輯 ]

TOP

我隻coh 更新到2.501...入唔到game..netman兄點解你入到

TOP

原帖由 ilovebf2 於 2009-4-8 18:53 發表
我隻coh 更新到2.501...入唔到game..netman兄點解你入到

D 圖係人地架........我雖然 download 左 patch....
但我可能唔更新了, 唔想將來重裝 TOV........我諗玩住 DOW2 先, 3 VS 3 human 好好玩的
頂唔順可以 offline 玩 2.400 或睇 2.400 replay 過日子
你要等今晚零晨 官網 server 更新先可以 online 玩,
不過聽閒你暫時可以 offline 玩 (上圖右上角紅燈, 表示沒online 的)

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-8 19:07 編輯 ]

TOP

作戰行動 係唔係co-op?

TOP

原帖由 Netman 於 2009-4-8 18:59 發表

D 圖係人地架........我雖然 download 左 patch....
但我可能唔更新了, 唔想將來重裝 TOV........我諗玩住 DOW2 先, 3 VS 3 human 好好玩的
頂唔順可以 offline 玩 2.400 或睇 2.400 replay 過日子 :r ...

更新左要重裝TOV?? orz~

TOP

原帖由 小麥雞 於 2009-4-8 19:10 發表
作戰行動 (Operation Mode)係唔係co-op?

係, 作戰行動係多人玩的TOV 獨有新模式, 有三個玩法 : 坦克戰, 鐵壁戰, 突擊戰
以下非本人圖 :

《英雄連隊:勇士勳章》釋出多人連線對戰模式中文畫面
http://gnn.gamer.com.tw/4/35934.html
原帖由 johnsons 於 2009-4-8 19:28 發表
更新左要重裝TOV?? orz~

TOV 本身已係 2.500 ,
暫時未肯定只輸入TOV cdkey 入2.500 更新檔 是否等如 TOV

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-8 19:42 編輯 ]

TOP

原帖由 Netman 於 2009-4-8 19:31 發表

係, 作戰行動係多人玩的TOV 獨有新模式, 有三個玩法 : 坦克戰, 鐵壁戰, 突擊戰
以下非本人圖 :
http://www.gametotal.org/forum/a ... 43&d=1239079091
《英雄連隊:勇士勳章》釋出多人連線 ...

anyway TOV是必買的了
我打算.........
買左之後,DEL COH-OF,安裝COH-TOV
入COH,COH-OF CD KEY
希望英文版COH-OF+中文版COH-TOV會變成中文版

[ 本帖最後由 johnsons 於 2009-4-8 20:05 編輯 ]

TOP

回覆 405# 的帖子

我個game id: kit8834

TOP

原帖由 johnsons 於 2009-4-8 20:00 發表

anyway TOV是必買的了
我打算.........
買左之後,DEL COH-OF,安裝COH-TOV
入COH,COH-OF CD KEY

你一定要記低個帳號同 password, 最好記低埋註冊帳號 個 e-mail

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-8 20:07 編輯 ]

TOP