原帖由 Deathnote 於 2009-4-8 12:45 PM 發表


麥高比:
請問你個game 係邊到買?
我去開間 game shop 話代理昨日出 email 要 delay 到14號才派貨出街!!!

BTW,  tommy2005twl, kit834,  小麥雞,  LaChun ...

我未買呀,果個game書廣告黎,我重想一陣出灣仔買tim

TOP

原帖由 麥高比 於 2009-4-8 13:09 發表

我未買呀,果個game書廣告黎,我重想一陣出灣仔買tim


ic ic, 如果有貨,請麻煩問清楚係英文定中文版,好嗎?
如果只有中文版,我上網訂好了。
(如果我昨晚知會 delay,我昨晚就上網訂算吧.............)
http://www.amazon.com/Company-He ... 39167637&sr=1-1

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-8 01:15 PM 發表


ic ic, 如果有貨,請麻煩問清楚係英文定中文版,好嗎?
如果只有中文版,我上網訂好了。
(如果我昨晚知會 delay,我昨晚就上網訂算吧.............)
http://ww ...

阿媽信uk 平d wo 運費又平d又快d
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001NGO43E/ref=s9_subs_c5_s1_p63_i2?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0Z3R0YXN6K4C7BZS4P7A&pf_rd_t=101&pf_rd_p=463374953&pf_rd_i=468294

TOP

原帖由 麥高比 於 2009-4-8 13:21 發表

阿媽信uk 平d wo 運費又平d又快d
http://www.amazon.co.uk/gp/produ ... 01&pf_rd_p=4633 ...


如果唔係呢幾日紅字(無送貨),我真係已經上網訂了,草泥馬的 HK Replay。

TOP

原帖由 johnsons 於 2009-4-8 01:18 發表

都係唔得lol

blowater至岩,
7左添

TOP

岩岩打左電話去問 要13號先開始有

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-4-8 12:45 發表


麥高比:
請問你個game 係邊到買?
我去開間 game shop 話代理昨日出 email 要 delay 到14號才派貨出街!!!

BTW,  tommy2005twl, kit834,  小麥雞,  LaChun ...

my game ID = " LaChung"

TOP

問左,14號先有$220落定平$20皮喎

TOP

原帖由 Netman 於 2009-4-8 02:42 發表

唔知你玩咩難度........?
其實隻 game 打 AI 係唔難的, 就算專家難度都唔太難......
有神人 1 VS 3 專家都贏到.......我唔係親眼睇過 replay 檔都唔敢信
AI 只係一個模擬訓練場........
真正o既戰場係 VS human, 甚至在官網打排名

@@可以提供replay嗎

TOP

原帖由 tommy2005twl 於 2009-4-8 16:51 發表

@@可以提供replay嗎

1 VS 3 專家果個係舊版 replay......新版本睇唔到的了 (個 replay 係我年幾前睇左右吧 )
舊版 replay 我 delete 哂了
新版 replay 去呢度下載啦 (注意對應版本)
http://www.gamereplays.org/compa ... show=expert_replays

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-8 18:03 編輯 ]

TOP