回覆 420# 鋼練


其實砌左裝啦!晏D一齊拉下普通貝試下先啦!

TOP

回覆 421# 進滕光

可以,我都係練緊普通貝/極貝(有咩打咩)

TOP

請問R6賊弩

我有 屬解/裝填擴充、散彈強化、無擊、痛擊、超會心

核心技係咪係曬度? ...
OLFA 發表於 2018-9-30 01:46 PM


XD 剛剛出到R7賊弩了

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

砌左把睡眠棍, 打絢輝龍好似唔錯, 幾好玩

TOP

回覆 410# 鋼練

炎妃即係雌火龍?
我打PC

TOP

回覆  鋼練

炎妃即係雌火龍?
我打PC
kcthomlau 發表於 2018-10-1 09:55


炎王龍老婆........ナナ貓

TOP

回覆 426# kcthomlau

PC版既話,暫時冇咩係大劍打唔到喎

走黎走去我只諗到麒麟比較麻煩,不過最簡單打法就係用拔刀術

斬一下收刀,不斷loop,最好配ko定食強打衣,增加倒地機會

PS.10/5 有最強既噴射大劍任,記得打

TOP

回覆  kcthomlau

PC版既話,暫時冇咩係大劍打唔到喎

走黎走去我只諗到麒麟比較麻煩,不過最簡單打法就係用 ...
鋼練 發表於 2018-10-1 10:51 AM

噴射大劍維持係榜首都好耐下

直至上次絢輝新大劍(雷定火?)先讓座比人

但絢輝果把極難出,噴射大劍只要活動時有開過game都有…

TOP

嘩…講粗口果個ban埋

TOP