提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 KeViN 於 2005-11-28 18:58 發表
最尾o個關咁難玩o既.....................條女原來都係差佬黎-_- razor比人拉左。
有冇人講我知最後o個關有咩秘訣


一開始應該係快啲上公路,去番最初嗰個town嘅環迴公路兜,好似去到4分鐘咁上下條女就會話有條路解封,根住map上嘅icon去條秘路走佬

TOP

原帖由 tony405e 於 2005-11-27 21:48 發表

請問呢個牌子叫咩名呀????


Dodge Viper
中文叫"道奇"...

TOP

原帖由 BB仔 於 2005-11-28 20:07 發表


Dodge Viper
中文叫"道奇"...

產地係邊呀???算唔算名牌?????????

TOP

殺警車!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOP

原帖由 tony405e 於 2005-11-28 20:14 發表

產地係邊呀???算唔算名牌?????????


無記錯係美國車...
Dodge 係牌子名...
Viper 係model 名...
美國幾有名...
http://www.dodge.com/home_flash.html

TOP

原帖由 BB仔 於 2005-11-28 20:50 發表


無記錯係美國車...
Dodge 係牌子名...
Viper 係model 名...
美國幾有名...
http://www.dodge.com/home_flash.html

THX your reply

TOP

隻game既地方係美國邊到?

TOP

原帖由 tony405e 於 2005-11-28 20:14 發表

產地係邊呀???算唔算名牌?????????

出名大食~~~

TOP

原帖由 Advanced Ivan 於 2005-11-28 21:32 發表

出名大食~~~

唔明大食

TOP