TOP
煙神 當前離線
Health: [|||||||||||___]
進階會員
原帖由 KeViN 於 2005-11-28 18:58 發表 最尾o個關咁難玩o既.....................條女原來都係差佬黎-_- razor比人拉左。 有冇人講我知最後o個關有咩秘訣
BB仔 當前離線
Banned to Read
原帖由 tony405e 於 2005-11-27 21:48 發表 請問呢個牌子叫咩名呀????
tony405e 當前離線
✎ⓣⓞⓝⓨ➃☼➄ⓔ
長老會員
原帖由 BB仔 於 2005-11-28 20:07 發表 Dodge Viper 中文叫"道奇"...
nipfung 當前離線
★★★★★★★★★
原帖由 tony405e 於 2005-11-28 20:14 發表 產地係邊呀???算唔算名牌?????????
原帖由 BB仔 於 2005-11-28 20:50 發表 無記錯係美國車... Dodge 係牌子名... Viper 係model 名... 美國幾有名... http://www.dodge.com/home_flash.html
eric09236 當前離線
s.H.a
特級會員
Advanced Ivan 當前離線
原帖由 Advanced Ivan 於 2005-11-28 21:32 發表 出名大食~~~