原帖由 WARPIG 於 2009-4-5 11:22 發表


個數字一直以來都係大迷信.只供參考.好似VOLK仔升MP40好似提升左火力,
實際上係短加長減.


哈...短加長減.......
d weapon有好多唔同特性既...唔同地型,唔同防禦等級,唔同距離,都有唔同既用處
我覺得火力呢個數字只反映命中之後既傷害力...所以只供參考真係冇錯的~ 呵呵呵

TOP

原帖由 pbodq 於 2009-4-5 10:00 發表
http://community.companyofheroesgame.com/home

v2.50 patch 將於本週內推出(April 9th)
個patch約1.5GByte ,怪不知Relic要係v2.4用downloader P2P share以減輕官方server負擔
到時可以用torrent/http/Relic  ...


Yes, that's what I'm planning to do!
有朋友同我講,因為我有兩個HD(e.g. HD1, HD2),如果將 windows install 係 HD1,其他所有 software install 係 HD2,對打機速度及高要求的 software 會很有幫助。
等我呢幾日攪好,試下係咪先。

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-4-5 13:45 編輯 ]

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-4-5 04:06 發表

試下呢個
http://www.badongo.com/file/14259949


Thanks for your help, Lun!

TOP

原帖由 pbodq 於 2009-4-5 10:00 發表
http://community.companyofheroesgame.com/home

v2.50 patch 將於本週內推出(April 9th)
個patch約1.5GByte ,怪不知Relic要係v2.4用downloader P2P share以減輕官方server負擔
到時可以用torrent/http/Relic  ...

我用網上含,龜速上傳

TOP

原帖由 sillycheng 於 2009-4-5 13:59 發表

我用網上含,龜速上傳

我都係ims,不過冇所謂la,隻tov一出我即買唔洗d/l

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-4-5 14:07 發表

我都係ims,不過冇所謂la,隻tov一出我即買唔洗d/l

TOP

頭先打電腦birt死唔斷氣bug,係咁出野~_~

TOP

原帖由 tommy2005twl 於 2009-4-5 00:15 發表
點解有時架坦克行行下無啦啦彈去後...就算冇障礙物都係...重型坦克一樣

我既意思係架車行行下向後彈左一下,就好似一個波剛剛撞落地下再彈上去le個動作.

TOP

TOP

原帖由 harryytm 於 2009-4-5 08:55 PM 發表
你是指這樣?
http://www.youtube.com/watch?v=WBCjszzBpns



一路睇一路笑

TOP