原帖由 tommy2005twl 於 2009-4-5 00:15 發表 
點解有時架坦克行行下無啦啦彈去後...就算冇障礙物都係...重型坦克一樣
佢load緊地圖果時係有D tips架麻......有冇D website post左出黎??
點解有時架坦克行行下無啦啦彈去後...就算冇障礙物都係...重型坦克一樣
<< 唔明你想問咩 , 你係o米想問坦克射擊坦克果時, miss 左o既"跳彈" ??
tips 就唔知邊度有齊了.........不過你去第一個 post o既 新手區, 進步區, 有好多 tips
http://www3.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
巴哈 COH 區o既精華區都有好多教學文 (需會員) :
http://forum.gamer.com.tw/B.php? ... ubbsn=0&media=0
[ 本帖最後由 Netman 於 2009-4-5 03:24 編輯 ] |