反叮龍屎  在 2005-5-14 07:13 PM 發表:

有冇人識控制
當用火箭車,可以開鏡頭時,點樣控制打中鏡頭里的目標

好難講,要親口教會好啲...

TOP

反叮龍屎  在 2005-5-14 07:13 PM 發表:

有冇人識控制
當用火箭車,可以開鏡頭時,點樣控制打中鏡頭里的目標


你個方向要指向個十字...之後再set遠近

TOP

今晚我又玩? 194仔同DC 無任歡迎!!!:naughty:
歡迎留低IP!!!

TOP

我番來啦@@
終於得閒可以玩1942...
今晚有得玩=.=?

TOP

Originally posted by 武太郎 at 2005-5-18 14:51
今晚我又玩? 194仔同DC 無任歡迎!!!:naughty:
歡迎留低IP!!!

唔知ARSING兄玩唔玩呢?
現在悶死我啦

TOP

我諗我要5星期後先可以得閒玩...........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Originally posted by 絕望 at 2005-5-19 21:01
咩事:?

由於你安裝o既次序出錯~
你試下照下面個次序裝多次:
update到1.61
update到1.61b
安裝dc.0.7
安裝dc final

TOP

我又玩.........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP