原帖由 Deathnote 於 2009-3-31 11:23 AM 發表
呢個 patch 好似好多 bug 喎,隔了成大半年先出一個 patch ,都咁多 bug ,點搞架?
http://community.companyofheroes ... s-here#comment-2970
http://forums.relicnews.com/sh ...


旋風果個真係好正
邊隊兵一靠近,立即變紅色拜神
Henschel-run比我感覺係一粒彈可以打五架坦克
係唔值200ammo,應該要300ammo先合理

雖然空軍勁左,但剛剛打3v3 VP,都係要輸 0:46
2美海ranger + 1美pershing,好有壓逼感
感覺d rangers bazooka準左,支槍又勁左,升級又快左
好難打

d新maps可能要等埋TOV先有得玩
其他sound bugs又唔多覺
只係d sounds怪左....

TOP

原帖由 pbodq 於 2009-3-31 16:55 發表


旋風果個真係好正
邊隊兵一靠近,立即變紅色拜神
Henschel-run比我感覺係一粒彈可以打五架坦克
係唔值200ammo,應該要300ammo先合理

雖然空軍勁左,但剛剛打3v3 VP,都係要輸 0:46
2美海r ...


呢大細聲好奇怪,有D加大咗好多,有D細聲咗好多,同呢槍聲子彈聲比以前拆聲好多,怪怪的。
仲有個 message 出嚟時個聲嘟嘟變得好唔覺。

TOP

回覆 292# 的帖子

最大變化係斯圖卡
壺壺聲

TOP

昨晚未有機會試到,同幾位網友用 axis 打了兩局,都好快完場咁............
BTW,我開了個新 profile,有空時走去玩多D ranking。

TOP

一個acc可以開5個profiles,
如果有A,B兩個profiles,
A既ranking同B既ranking會唔會相通,
定係分開架??

TOP

有很多音效Bug,受不了!

TOP

我覺得d sound有質感左

TOP

原帖由 HKSAM0040 於 2009-3-31 20:52 發表
一個acc可以開5個profiles,
如果有A,B兩個profiles,
A既ranking同B既ranking會唔會相通,
定係分開架??


分開的。

TOP

有冇人可以話我知,玩落上M26勁左幾多

TOP

不如望Relic快D整好Bug好過!

TOP